Forumindex › Forums › Modellen › Astra › The making of astra cabriobully HIJ BLIJFT FIJN IN MIJN BEZI
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
7 mei 2009 om 05:38 #17415644
het lost niks op nee kerni , maar kan soms wel opluchten
sterkte gozer ..
7 mei 2009 om 05:43 #17415645ZO de T8ring!!!
Kan alleen maar zeggen dat je de astra moet behouden, en dan wanneer deze klaar is, is ie alleen van JOU en niet voor die ****
En dan kan je pronken met die mooie wagen en zo een betere dame aan de sleurhaak slaan!!!
Veel Sterkte!!7 mei 2009 om 05:56 #17415646Dit klinkt heel bekend….. Als eerste veel sterkte.
Ik heb een dikke 8 jaar geleden hetzelfde meegemaakt, ik was toen al 8 jaar getrouwd en we hadden al een dochter samen. Ik heb ook een streep gezet door alle hobby’s, maar ik heb er later heel veel spijt van gehad. Gaat lekker door met je auto, maak hem desnoods een kleur, waar je ex echt een hekel aan had of zo (ik kocht gelijk een BMW om haar te treiteren). Dat je die gozer gerost hebt is helemaal niet zo erg en zeer begrijpelijk…..7 mei 2009 om 06:45 #17415647maak ‘m dan af, mede als afleiding. mocht ie teveel herinneringen oproepen kan je ‘m alsnog verkopen. als ie klaar is brengt ie meer op dan in deze staat.
7 mei 2009 om 07:04 #17415648Damnnn, dat is wel f*cked… Ik zou denk ik helemaal door het lint gaan :mad: …
Maar goed… Gelukkig is er geen hand vol, maar een land vol :).Maar ik zou denk ik dan toch de Astra maar schorsen, en er weer mee verder gaan als je hoofd er weer naar staat :).
Want het is wel erg zonde om zo’n mooie auto te verkopen na al de tijd en moeite die er in is gestopt…7 mei 2009 om 08:22 #17415649Zo dat is allemaalnog al wat :wtf
Ik zou inderdaad zoals al meerdere mensen al hebben gezegt de astra niet weg doen maar afbouwen als je hoofd er weer naar staat.
En eh… kop op jongen het is niet het eind van de wereld al voeld dat mischien nu wel zo
sterkte ermeemvg paul
7 mei 2009 om 08:29 #17415650AnoniemLid sinds:
1 January 1970Sterkte kerel en ik zou zeggen na zoveel tijd en moeite gewoon doorgaan met die wagen!
7 mei 2009 om 08:38 #17415651AnoniemLid sinds:
1 January 1970sooow das geen kattepis
echt klote voor je man
snap best dat je verschrikelijk kwad op die gozer bent
zou ik ook zijn in jou gevalmaar hij heeft het niet alleen gedaan
ook je ex is schuldig:oklinkt mischien hard
maar tis maar beter zohad het nu met deze vent niet gebeurd
was ze later wel n ander tegen gekomen:oals ik jou was
je wagen schorsen
poosje pauze nementot je verstand weer bekoeld is
je wagen wegdoen ga je nog meer spijt van krijgen(een andere kleur doet wonderen met je auto;))
wens je wel alle sterkte van de wereld
en suc6 met wat je ook besluit;)
7 mei 2009 om 10:00 #17415652als je de astra wil verkopen, zorg ik dat je er niet aan kunt:P
Verplaats em wel ofzo, leg er een wielklem op, whatever. ding gaat niet weg.
zeker niet voordat ie af is
7 mei 2009 om 10:06 #17415653heel vervelend dit te horen.
1: niet verkopen je gaat spijt krijgen
2: je vriendin is het niet waard, ja zoiets voelt heel erg kut maar geloof me net zoals anderen.. tijd slijt bijna alles.. ook al kun je het je nu niet voorstellen..toch is het zo.
3: waarom kwaad op die gozer? nou van mijn kant een antwoord.. hij wist waar hij mee bezig was, en als jij weet dat iemand een relatie heeft… dan zou je vanuit je eigen fatsoen dat moeten laten gaan..dus hij is net zo schuldig als zijn ex.. beide wisten ze hoe en wat er speelde..
7 mei 2009 om 10:56 #17415654behoorlijk zuur verhaal man.. :thumbdown
Super triest dat het zo moet lopen en dat mensen dit elkaar aan kunnen doen.Hoop dat je je vertrouwen (iig in je Astra V6) niet verliest..
Bouw ‘m (later) af, rijd ermee, en je zult zien, wat je anders zou missen ! Dat wil je niet missen !
Elke keer dat je de start motor hoort rondgaan en de motor hoort aanslaan brengt een (glim)lach op je gezicht.
Bij mij teminste wel.Tenministe, dat is mijn eigen ervaring, Astra F (GSI) met een V6, en je wilt niets anders meer..
Je bent nu ook al zo ver. En ook best al wat tijd, energie en geld (neem ik aan van wel) en spullen erin gestoken.
Kop op man..
Succes en sterke !!grt. Jeroen.
7 mei 2009 om 11:03 #17415655AnoniemLid sinds:
1 January 1970sterkte met de hele zaak ronald…
en je auto hobby gewoon ff op een laag pitje, komt een tijd dat je hier maar al te graag verder mee wilt gaan, als is het maar om je hoofd ergens anders te hebben.7 mei 2009 om 11:38 #17415656That’s the spirit gewoon houden en op een later tijdstip afmaken.
Good luck Vincent7 mei 2009 om 15:05 #17415657sterkte ronald met alles.
zou hem inderdaad schorsen en over een tijdje mee verder gaan.
je hebt nu al zoveel tijd erin gestoken en als je hem wegdoet ga je er denk ik toch wel spijt van krijgen dat je hem niet gehouden hebt.7 mei 2009 om 16:38 #17415658ik geloof meteen dat je het zwaar hebt.
dit is niet niks.
maar zoals iedereen al zegt. en je zelf ook aangeeft.
schorsen en een andere keer verder gaan.over een bepaalde tijd krijg je wel weer zin om je auto af te maken.
anders krijg je er geheid spijt van..sterkte.
greetzz Bart
8 mei 2009 om 13:36 #17415659De TieFuS met dat wijf en maak je wagen gewoon af kerel!!king:
8 mei 2009 om 13:37 #17415660indd ronald gewoon schorsen. tijd komt vanzelf wel weer dat je er zin in krijgt. ik heb toen ook de gsi weggedaan omdat ik m’n hoofd er niet naar had staan. heb er nog steeds spijt van dat ik het gedaan heb. komt vanzelf wel weer die zin. verders veel sterkte jongen.
gr matthieu
8 mei 2009 om 14:50 #17415661hey bully,
Ik leest net en vind het echt een rot streek:puke
Mijn mening is ook gewoon houden de astra,zoveel werk en geld in gestopt en dan voor een prikkie weg moeten doen geeft ook geen voldoening.Ik ben een paar jaar geleden een tweeling verloren na hun geboorte.
dat heeft mijn leven ook op zijn kop gezet en van het en kwam het ander.
ik heb al mijn verdriet en frustratie in mijn auto gestopt zodat ik de rest een plekje kon geven en dat heeft mij erg goed gedaan.Dus gewoon,als je weer zin hebt,lekker met de astra bezig en afmaken.:thumbup
veel sterkte gewenst en kop op:thumbup
gr.Paul
8 mei 2009 om 20:08 #17415662gaat mij net zo houden die wagen:wub
ja en vrouwen zijn soms machtpersonen ze kunnen je maken en breken,wees blij dat er nog geen kids waaren dat is nog erger,vind ik..
sterkte en succes ermee:thumbup
gr bertje:cool:
9 mei 2009 om 13:55 #17415663Kom anders maar een pilsje halen, doen we een paar gescheiden kerels erbij, kunnen we lekker zeiken over exen…..
11 mei 2009 om 20:28 #17415664origineel gepost door cabriobully
origineel gepost door Friebel
sterkte zal wel een vrouw in het spel zijn :S dat is nooit leuk :(Nou zal het maar vertellen,indd mijn vriendin.
We zijn al 5,5 jaar samen en we hadden twee jaar terug al besloten om te gaan trouwen…
nou 07-08-09 zou onze dag worden,morgen zouden wij in ondertrouw gaan.
Maar niets is meer waar,maandagavond kwam ik erachter dat ze vreemd was gegaan tot 2 x toe….
Sommige hebben het topic wel gelezen destijds van die jongen die zich liep af te trekken voor de webcam en zei dat hij mij was,altans hij stelde zich aan iedereen voor als CABRIOBULLY
Nou hoe erg het ook klink ze is vreemdgegaan met die jongen…….Schijnbaar vond ze die jongen erg leuk dus nu snappen jullie waarom ik me hier zo genaaid voel….
5,5 jaar alles samen gedeeld lief en leed…
en dan neemt zo’n smerig ventje mij dit af…
Ik kreeg nog de complimenten van de forumbeheerders dat ik alles zo netjes opgelost had met die jongen,maja jullie snappen wel dat ik het deze x niet erbij kon laten….
Die jongen wist gewoon alles van mij hij wist dat ik ging trouwen alles en nog vond hij het nodig om mijn vriendin af te pakken,alsof ik nog niet genoeg gebloed had voor hetgeen wat hij mij toen heeft aangedaan.Kan alleen zeggen ik heb die jongen gisteravond opgezocht bij zijn ouders thuis,wat er daar gebeurd is kunnen jullie zelf wel voorstellen lijkt me,hier laat ik me niet over uit.
Vandaar dat ik de astra weg wil doen,er zitten gewoon zoveel herinneringen aan,het zou onze trouwauto worden altans daar maakte ik hem voor.
Vandaar dat ik nu erg veel moeite met de astra heb…Had ik het toch goed, jammer genoeg blijkbaar.. hou je taai en komt wel weer goed man, en het is ook zo no woman no cry ;) meer vrouwen als kerken he
good luck :thumbup
12 mei 2009 om 16:08 #17415665Sterkte man…
brings back memories… ik had het 5 jaar en ook verloofd..
Denk er soms nog (te) vaak aan.. :(
12 mei 2009 om 16:57 #17415666fuck man
wat een kut streek .
als je maar weet achter de wolken schijn de zon
en zoals ze hier in friesland zeggen
“nei disse wer ien frisse”
:D
“na deze weer een nieuwe”‘12 mei 2009 om 18:23 #17415667Ronald,
Gewoon lekker verder gaan met je cabrio. Tof ding om zo te zien.
Jammer dat mijn cabrio bedradings problemen heeft. Kom geen stap meer verder :(Maar kop op jongen. Laat de tijd de wond helen en ga daarna lekker verder knutselen aan je gave cabrio. :)
13 mei 2009 om 19:21 #17415668hee ronald
ik lees het nu net
en ik sta hier echt met open mond van te kijken
je hebt gedaan wat jou het beste leek en ik sta achter je wat je gedaan heb
die :fy1 gozah verdient het gewoon simpel
en je ex tja ik ben blij dat je niet heb gedaan wat ik zou doen
wat betreft je auto
goed dat je hem heb laten schorsen
zet je leven effe op de rail neem de tijd
wat je nog af kan maken (vindt hem al lang af):P moet je afmaken
keep up your head laat je niet kennen hoe hard de klap ook is
jij bent een man en laat je door nix door het veld slaan
sterkte jongen spreek je wel op msn -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.