Forumindex › Forums › Techniek › C20let / z20let(2.0 16v turbo) › testbank
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
4 mei 2010 om 17:34 #17665691
Maik, soldeer eerst dat kreng er nu maar in zoals voorgeschreven door EDS.
Vervolgens ff naar fasttech.Aan de hand van alle waardes en de uitdraai kun je heel veel meer zien.
Ik heb wel redelijk wat vertrouwen onderhand in fasttech.Vorige maand nog ff in mijn pauze bij hun geweest.. (werk op het andere industriegebeid zeg maar haha)
Weten wel waar ze het over hebben.Staan ook erg leuke projecten daar
4 mei 2010 om 18:03 #17665692jah dat doe ik
kmoet die bebuizing ook eerst laten nog lassen daarna kan ik daarheen.5 mei 2010 om 09:40 #17665693om gelijk maar even van dit topic gebruik te maken..
is het eigenlijk wel nodig om de mapsensor in de ecu aan tepassen met eds phase 3 chips?
ik kan er op de eds site niks over vinden.
pas bij phase 3,5.
ik ben zelf ook bezig met deze chip dus vandaar mijn vraag.5 mei 2010 om 15:21 #17665694nee klopt staat er ook niet bij
maja grote vriend gsi maffia met zijn comentaaraltijd weet tog alles beter
ik laat het wel weten als die om de testbank staat5 mei 2010 om 20:37 #17665695Quote:origineel gepost door skinsdale
nee klopt staat er ook niet bij
maja grote vriend gsi maffia met zijn comentaaraltijd weet tog alles beter
ik laat het wel weten als die om de testbank staatlaten we het erop houden dat ik duidelijk meer weet dan jij..
want aan jou topics te zien weet je er niet veel van..
als je alles nog vragen moet.. los eens een keer zelf wat op
EDS geeft aan dat je bij fase 3 een dampfrad moet gebruiken.. daardoor hoef je de mapsensor niet te vervangen
het dampfrad neemt de functie van de mapsensor over.. want de mapsensor van een originele ecu is begrenst op 0.95 bar
als je hun site goed nagekeken had, dan wist je dit al.. ipv al die vragen te stellen..
6 mei 2010 om 16:14 #17665696dit forum is voor vragen stellen magoed
en jah kben niet zo,n duitse lezer en op die vertaling site dan kopt dat hele verhaal niet meer bv google
en neej kheb er ook niet veel verstand van vandaar ik alles vraag op dit forum waar die voor is6 mei 2010 om 20:07 #17665697hey boys kom op.
laten we het leuk houden.
we zijn hier om elkaar te helpen.
en niet om elkaar in de zeik te drukken8 mei 2010 om 12:45 #17665698hey kheb de dampfrad gemonteerd hij loopt er zeker beter op 1,2bar turbodruk
en hij heeft zeker een 4,5 benzinedruk nodig heel appart .
en trekkracht is enorm toegenomen v ooral in hoge toeren
nu aleen de buizen van turbo nog omdta ik ene kant 63mm en
andere deel orineel dus dat werkt ook niet geweldig8 mei 2010 om 12:56 #17665699heb je arp bouten in je drijfstangen zitten?
8 mei 2010 om 12:59 #17665700nee dat niet
8 mei 2010 om 13:01 #17665701Sommige motoren zijn voorzien in de fabriek zeer zachte cilinderkoppen, het model jaren 1993-1995 met een KS-hoofd zijn zo zacht, de schroeven los het hoofd met de tijd. Voor deze voertuigen die u moet overwegen voordat u enige goede prestaties van de zetel van de cilinderkop bouten aan met een koppel van 100 Nm over
dit heb ik van eds aleen vertaalt en niet egt duidelijk wat betekend het dat ik de bouten met 100nm aan kan/moet draaien?
8 mei 2010 om 13:07 #17665702ik heb coscastkop moet ik die bouten dan aandraaien of moet ik gewoon ander arp kopbouten in doen
8 mei 2010 om 13:15 #17665703ik bedoel drijfstang bouten
geen kopbouten8 mei 2010 om 14:28 #17665704nee dat weet ik bedoel moet ik de kopbouten veranderen naar arp bouten of zal dat nie nodig zijn.
en heoveel moet dat dan wel nie kosten als je die erin wil die drijfstangbouten8 mei 2010 om 16:50 #17665705@skindale onthoud nou pks kosten geld!
en zijn slechtte besparingen hoor voor dat ik zou gaan chippen en dat soort zooi zou ik eerst me drijf werk in top conditie hebben ivm met levensduur :jerry
8 mei 2010 om 17:01 #17665706Originally posted by skinsdale
ik heb coscastkop moet ik die bouten dan aandraaien of moet ik gewoon ander arp kopbouten in doenIk zou die bouten (kop) lekker laten zitten.
Zorg eerst voor arp drijfstangbouten.Das veel belangrijker.
die krijgen meer op de donder dan je kopbouten8 mei 2010 om 18:30 #17665707wat kost zo,n geintje dan en is dat perse nodig dan ?
kdacht dat een orinele motor wel 300pk aan kan zonder veranderingen aan zulk soort dingen8 mei 2010 om 18:54 #17665708drijfstangbouten kosten 100 euro ofzo…
nadeel is dat je carterpan eronder weg moet..Standaard bouten kunnen geen 300pk aan in mijn ogen.
Ik vervang ze bij elke motor..
Vertrouw de orginele zelfs nog niet bij orgineel vermogen.Maar goed komt ook omdat ik eens een blok heb gehad wat na 250km in puin lag..
ook een drijfstangbout die het begeven had..sinds dien trek ik direct van elke motor de carterpan eraf en plaats direct arp bouten…
8 mei 2010 om 19:55 #176657098 mei 2010 om 20:02 #17665710hangt ervan af..
Bij een 8v blokkie die atmo blijft gewoon die iets goedkopereVoor mijn eigen motor die pro versie, maar daar zijn alle bouten van arp, krukas, drijfstang, vliegwiel, headstuds
8 mei 2010 om 20:19 #17665711dus let zoiezo pro
8 mei 2010 om 20:47 #17665712wel zo makkelijk als je steeds een stapje verder wil gaan.
En dat gaat vrij goed met een geblazen motor ;):thumbup
8 mei 2010 om 20:50 #17665713hoeveel vermogen of turbo druk kunnen de standaart drijfstangen en zuiger aan?
ik heb het oude type blok.
sorry maikel maak even gebruik van je topic als je het niet erg vindt9 mei 2010 om 08:12 #17665714kun jij dat niet en eer voor me ficksen corsa boy
dus aleen andere drijfstang bouten is genoeg dan?9 mei 2010 om 08:40 #17665715 -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.