test mode CD70 NAVI

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum test mode CD70 NAVI

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    stiggel
    Deelnemer

Hallo allemaal,

Vanmiddag kwam ik er toevallig achter dat de “test mode” van de CD70 NAVI in mijn Vectra van 2006 wordt geactiveerd door de “settings” knop 10 seconden ingedrukt te houden. Uitschakelen van de “test mode” gaat op dezelfde wijze.

Heeft iemand enig idee wat de functie van deze “test mode” is?

STIGGEL

Robke1

Ja, als je op NAVI drukt kun je bijv de gegevens van het navigatie systeem zien.
        Zo het zelfde met de radio en BC.

opel-limbo
        Deelnemer

In de testmode een paar keer op audio drukken en dan kun je ook je software versie aflezen. Vorige week een CD70 ingebouwd en die gaf een sw uit 2005 aan. Daarna updatedisc gedownload en nu draait mijn CD70 op de laatste firmware van 2007.

Verdere functies binnen de testmode weet ik (nog) niet dus daar blijf ik (voorlopig) van af.

Greetz Roel met een C.

speaker
          Deelnemer

je kan allerlei gegevens bekijken.
            Ingespoten aantal cc/minuut per injector, km’s p/uur, meters p/seconde , temperatuur van div dingen, en nog heel veel meer.
            Wat je er aan hebt? geen idee… is gewoon leuk. En het gongetje dat je hoort als je de settingsknop ingedrukt houd, klinkt als een ‘fasten your seatbelt’-gongetje.

:sleeping

opel-limbo
            Deelnemer

origineel gepost door speaker
              klinkt als een ‘fasten your seatbelt’-gongetje.

:sleeping

Bij mij stijgt ie daarna op en na zo’n 10min krijg ik dan een maaltijd geserveerd:D

Greetz Roel met een C.

Robke1

Hehe :)

Ik wacht nog op die stewardessen die in mijn auto komen zitten :)

stiggel
                Deelnemer

Jammer dat ik op mijn andere topic (gloeistoring) niet net zoveel antwoorden krijg als hier ;-)
                  Dat probleem is nog niet verholpen…

opel-limbo
                  Deelnemer

origineel gepost door stiggel
                    Jammer dat ik op mijn andere topic (gloeistoring) niet net zoveel antwoorden krijg als hier ;-)
                    Dat probleem is nog niet verholpen…

Zoals in dat andere topic al is aangegeven: UITLEZEN van de Vec, kunnen meerdere dingen zijn die dat probleem veroorzaken.

Greetz Roel met een C.

stiggel
                    Deelnemer

Uitlezen levert ook geen resultaat: Geen foutcode aanwezig!
                      Kan het zijn dat het komt doordat het lampje na ca. 5 min. weer uit gaat? Dan wordt de foutcode niet onthouden.

STIGGEL

Lamborghini

origineel gepost door stiggel
                        Uitlezen levert ook geen resultaat: Geen foutcode aanwezig!
                        Kan het zijn dat het komt doordat het lampje na ca. 5 min. weer uit gaat? Dan wordt de foutcode niet onthouden.

STIGGEL

Het is geen kwestie van foutcodes onthouden. Een foutcode die eenmaal is opgetreden blijft in zijn geheugen staan (mits gewist door garage/gebruiker via OPCOM).

stiggel
                        Deelnemer

Hey Lamborghini,

Bij mij brandt het oranje lampje (autootje met steeksleutel) iedere morgen en na ongeveer 5 min. gaat deze weer uit.
                          Ik heb hem reeds laten uitlezen en er werd geen foutcode aangetroffen??? Enig idee hoe dit kan?
                          Tevens zag ik dat je nog voornemens bent een thermostaat fix uit te voeren? Ik heb waarschijnlijk ook een defecte thermostaat aangezien mijn temperatuur niet boven de 80’C komt. Zelfs niet bij >170 km/h op de snelweg.
                          Kun je mij hier ook iets meer over vertellen?

Groet,
                          STiGGEL

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.