Tesla scherm opel astra j 2011

Forumindex Forums Modellen Astra Tesla scherm opel astra j 2011

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    daniel opel
    Deelnemer

Goedenavond allemaal,

Ik heb via marktplaats een tesla scherm aangeschaft voor me opel astra j uit 2011 het iste scherm heb ik vanaf eind maart tot de meivakantie kunnen gebruiken.

toen stopte het geluid er ineens mee ik na gevraagd bij een inbouw centrum die zeiden meteen van ja scherm kapot, ok dat kan maar voor de rest doet die alles ja scherm is kapot ja prima ik de beste man berichtje gedaan was heel vriendelijk en hij zei ja kom ermee naar mij krijg je mij scherm top, ik zaterdag naar de beste man gegaan scherm op gewisselt accu binnen 5 min leeg 🤔🤔🤔🤔

ok ff kick start gegeven en terug naar bergen op zoom gereden auto weggezet en aan de auto van een vriendin gewerkt, wilde vandaag even met de auto weg accu weer leeg 🤔🤔🤔🤔  anwb gebelt heeft meteen een meting gedaan en die zei ja dat scherm trekt je accu leeg wtf???? Overgens door dat accu leeg is krijg ik weing tot geen beeld op me scherm Is er iemand in de buurt van bergen op zoom of omstreken die me hiermee kan helpen???

Graag zie ik reactie’s tegemoet

Gr daniel

Corsa_GSi
      Deelnemer

Staat het apparaat niet gewoon continue aan?

Moet je niet wat stekkers omzetten, zodat het via de geschakelde plus loopt?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.