terugplaatsen afdekplaat gordelspanner

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum terugplaatsen afdekplaat gordelspanner

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    greg
    Deelnemer

Beste forrumers,

Onlangs is mijn hemelbekleding (opel vectra b station) door de warmte los gaan hangen.
      Ik heb deze gedemonteerd en opnieuw laten stofferen, resultaat is verbluffend mooi.

Met het terugplaatsen van de afdekplaat van de gordelspanner loop ik tegen een probleem aan dat de “schuifplaat” niet juist meer op en neer wil bewegen.
      Bij het bewegen van de schuifplaat komt deze los van de gordelspanner, waardoor deze schuifplaat in de afdekplaat valt.

Ook zitten er twee soort van brede scharnierbaren drukkers die aan de achterzijde van de afdekplaat gemonteerd zitten die volgens mij gewoon naar binnen gedrukt moeten worden (dus naar elkaar toe), maar dit weet ik niet zeker. Kan mij iemand vertellen hoe deze teruggeplaatst behoren te worden? Ik begrijp niet zo goed de functie van deze scharnierbaren stukken. In de foto de plek waar deze scharnierbaren drukker gemonteerd zit.

Ben bang dat als ik te hard druk de hele boel vern..k.

[IMG]http://i719.photobucket.com/albums/ww197/krekeltje_photos/gordelspanner.jpg[/IMG]

greg
      Deelnemer

NIEMAND die mij een duwtje de goede richting op kan sturen?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.