terugkeerende abs storing

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum terugkeerende abs storing

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    patrick1978

Goedemorgen,

Ik heb een opel vectra b met een ABS storing. Ik ben na de dealer geweest en die hebben geconstateerd dat de ecu kapot was. Deze heb ik laten
      repareren bij ecu-repair. De ecu is prima gerepareerd en ik heb deze weer op de pomp gemonteerd. Bij het contact aanzetten was direct het abs uit, gelukkig denk ik op dat moment. Aangezien het nu wat glad is heb ik ook meteen even de abs getetst, prima gelukkig tot zo ver. Kan er ook wel even een proefritje meemaken ook dit geeft geen storing. Voertuig weggezet, mijn vrouw zou ‘s avonds even tanken en onderweg begon de ellende. De lampen begonnen spontaan feller te branden en de abs lamp brandt ook weer. Toch gaat het lampje weer uit. En de lampen branden ook weer zwakker. Na het tanken en dus starten brandt de abs lamp continue en gaat ook niet meer uit. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?

stellema
      Deelnemer

Uitlezen geeft denk ik de oplossing

patrick1978

uitlezen wijst naar een kapotte pomp

storingscodes
          c0035 6x wielsensor l.v.
          c0110 2x retourpomp
          c0245 8x wielsnelheidssensor

wim-v6
          Deelnemer

Op de sloop een goed pompje Scoren, als het de pomp zelf is.

let wel op het type, er zijn 2typen Bosch pompen, en 2 typen Kelsey Hayes (K-H) pompen geleverd.

de Kelsey-Hayes pompen hebben ook nog regelmatig dat het relais naar de &%@ gaat, deze is voor de handige doe het zelvert goed te vervangen…

(lang leve de Vectra-B V6 = Bosch pomp)

Willem

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.