Forumindex › Forums › Overige › Opel algemeen › terug roep actie Antara het lijkt wel een trend geworden
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
9 mei 2011 om 16:16 #17238466
Hallo forum leden,
Valt het jullie niet op dat er de laatste maanden erg veel van dit soort terug roep acties zijn. Vorige maand was de swift van mijn vrouw aan de beurt links en rechts nieuwe veerpoten gemonteerd natuurlijk geheel kosten loos. Nu ben ik zelf aan de beurt met mijn Antara tussenas van stuurinrichting kan los raken, waardoor de bestuurder de controle over het stuur verliest. Nou zeg lekker gevoel is dat als ik morgen weer naar mijn werk moet.
Natuurlijk is het wel goed zulke acties maar toch vindt ik het de laatste tijd wat te vaak in het nieuws.
Wat vinden jullie hiervan?Mvg Dennis
13 mei 2011 om 20:30 #17887748zwaar kl*te voor je :fy1
hoop dat ze het goed oplossen!gr. deef
15 mei 2011 om 18:25 #17887749Ja je hoort het wel vaker, zeker als het linke problemen betreft.
dat zijn inderdaad dingen als Veerpoten, remmen, gaspedalen, stuurdelen etc.
veel probleempjes die niet gevaarlijk zijn worden vaak bij service beurten uitgevoerd.
kijk voor de gein eens naar de Astra-G, Zafira-A en Vectra-B, dat zijn auto’s van 1998 t/m 2004, zelfs geld er nu voor deze auto’s een terugroep actie op de subframes voor van de dieselvarianten.
Willem
15 mei 2011 om 19:19 #17887750Terug roep aktie’s worden steeds vaker publiek bekend gemaakt, heeft mede te maken met verantwoordelijkheden bij tekort komingen.
In het verleden werden vaak probleempjes gewoon bij een onderhoudsbeurt opgelost maarja die liggen steeds verder uit elkaar dus misschien ook daarom dat men sneller terug roept.
21 mei 2011 om 16:16 #17887747Geloof me, je wilt niet weten hoeveel campains er al op de insignia en astra j zijn.
Inderdaad wat willlem zegt, er zijn nog steeds terugroepacties op oudere modellen.Meeste weet de particulier niks vanaf, omdat deze worden uitgevoerd tijdens een onderhoudsbeurt.
21 mei 2011 om 16:21 #17887746Dat ze de Astra J En Insignia maar eens terug roepen voor hun Infinity Sound System, daar schort duidelijk iets aan!! Maar Opel weigert daar iets aan te doen daar het niks met veiligheid te maken heeft en ze er enkel verlies mee maken. Maar ik heb wel mooi 600€ betaald voor een slecht werkend geluidssysteem dat ik er ondertussen heb al laten uitgooien.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.