heb sinds de zomer een donor blok in mijn kadett van een astra f , alles was goed totdat het wat kouder werd en de tempratuur dus niet helemaal goed kwam .
bij me vorige c14nz stond die op de digidash netjes op het 2e gele blokje , nou bij dit blok kwam die net aan bij de 1e gele , dus andere temp.sensor geprobeert maar bleef hetzelfde .
dacht dan zal het de thermostaat wel zijn maar wou het even uitstellen tot het voor jaar dus ik een plaatje voor de radiatoor gemaakt van ongeveer 40% .
en toen ging het goed , tot vrijdag ochtend , kwam van de snel weg af en de auto sloeg in 1 x uit , ik proberen te starten maar dat deed ie niet .
dus auto aan de kant geduwd en motorkap open want er kwam een soort van rook uit , niet echt veel hoor .
toen zag ik dat het kvs reservoir helemaal leeg was , dus ik naar de pomp en koelvloeistof erin gegooid toen kwam ik er dus achter dat de slang van de radiateur af as geschoten op de een of andere manier , alleen het rare was dat ie niet in het
slang dus weer vast gemaakt en verder bij gevuld .
nou starten en de tempratuur loopt nu ook weer gewoon goed op naar het 2e gele blokje dus het plaatje voor de radiateur ook weg gehaald alleen heb ik nu het probleem dat als ik vol gas geef om bijv. de snelweg op te gaan de temp helemaal tot in t rode loopt en dan weer afzakt en op de snel weg loopt ie te schommelen tussen de 2e en 3e gele blokje .
wie weet wat er aan de hand is of wat ik moet vervangen , thermostaat , temp.sensor ofzo iets .
hoop dat iemand me hier mee kan helpen .
alvast bedankt