Ik heb een Vectra GTS 1.8 uit 2006.
De laatste weken doet mijn temperatuurmeter raar. Als hij koud is en ik begin te rijden, dan gaat af en toe de meter niet omhoog. Vooral als ik direkt snelweg begin te rijden blijft de meter laag, rij ik na de snelweg bv. een woonwijk in dan gaat hij stijgen naar +/-90gr. Staat de meter dan op 90gr. dan valt hij weer terug naar beneden en begint langzaam weer te stijgen naar +/-80gr.
en wat bedoel je met “Staat de meter dan op 90gr. dan valt hij weer terug naar beneden en begint langzaam weer te stijgen naar +/-80gr”
dat hij weer zakt als je vanuit de stad weer terug de snelweg op rijdt???
Als de temperatuur stijgt naar 90gr blijft hij even op 90staan en valt dan naar beneden naar 0. Hij gaat dan weer rustig stijgen naar 80gr, maar haalt de 90 noet meer.
Vroeger bleef hij continue op 90gr. staan.
Dat kan ook wat wim-v6 zegt, ik kreeg gisteren iets te horen of er koelvloeistof in zat ? ( ga vanuit dat daar genoeg in zit )
En wat hij doet als hij tijdje voor je huis stationeer loopt of hij het dan ook doet. of vin die niet aan (goed) wil slaan.
Dit heb ik te horen keer gekregen toen ik het over de 90 graden had als ik tijdje stil sta en als ik weer rij zakt hij rustig weer naar 80.
Of dan zet ik raam open en kachel lekker hoog dan zakt hij ook redelijk snel.
Auteur
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.