Temperatuur Vectra C 1.9 Diesel

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Temperatuur Vectra C 1.9 Diesel

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    Berichten
  • #17805155
    Nihat
      Lid sinds:
      23 January 2011

      Beste Allen

      Geen tijd gehad om naar de garage te gaan, gisteren een stuk zeil voor de radiateur vastgemaakt en op de snelweg kwam de temperatuur tegen de 90 graden, bij rustig rijden.

      Groeten.:)

      #17805156
      alio79
        Lid sinds:
        12 October 2010

        Dus jouw thermostaat is niet kapot?

        Ik twijfel nu ook. Auto komt nauwelijks boven 80 graden ook niet na flink doorttrappen….

        Sommigen zeggen dat het normaal is maar ik ben gewend dat je temp na zeker 30 min rijden zeker op 90 graden moet staan.

        Wat is nu waar?

        Hoe kun je testen of het je temp sensor of toch je thermostaat is?

        #17805157
        afterburner27
          Lid sinds:
          9 September 2010

          met dit weer moet hij zeker op 80 graden uit komen…normaal is dat 85….als het vriest word dit weer anders..dan komt de meter bijna niet de hoek uit…dan moet je een stuk verder rijden om de motor op temp te krijgen. En ik heb er een nieuwe thermostaat in zitten… met de defecte thermostaat komt hij helemaal de hoek niet uit met dit weer. En wachten bij het verkeerslicht resulteerd in helemaal geen temp … meter zakt dan heel snel terug

          #17805158
          mike hammer
            Lid sinds:
            7 November 2009

            de mijne staat altijd net voor de 85 graden.
            en met de caravan(1500kg) erachter van de zomer inde bergen komt die uit op 92/93 graden.

          4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.