Temperatuur koelvloeistof

Forumindex Forums Modellen Corsa Temperatuur koelvloeistof

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    sanderinho123
    Deelnemer

Goedemiddag allen,

Ik zit met het volgende probleem.
      Ik heb afgelopen week mijn thermostaat laten vervangen, omdat mijn kvs temperatuur niet boven de 80 graden uitkwam.
      Een paar tientjes verder heb ik de auto weer getest…
      Echter is het probleem nu nog groter geworden: de temperatuur komt nu niet meer boven de 70 uit…
      Kan het zijn dat mijn temperatuursensor niet meer naar behoren functioneert, of is de thermostaat niet goed vervangen???

bart-gsi
      Deelnemer

Een keertje opcom of tech2 ( uitlees software). Eraan hangen en kijken de meter correct aangeeft wat er op het scherm van de laptop staat

sanderinho123
        Deelnemer

Ik heb een opel Corsa D uit 2009. Deze heeft geen analoge meter, maar via een zogenoemd ”hidden menu” kan de temperatuur worden afgelezen. De interieur verwarming wordt niet warm genoeg naar mijn idee. Qua rijgedrag verneem ik dat het blok opzicht wel warm wordt, maar er denk ik te snel gekoeld wordt. Ik ga maandag weer naar de garage om de thermostaat weer te laten testen en de temperatuursensor te laten nameten/vervangen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.