Temperatuur astra J OPC

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen Temperatuur astra J OPC

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    greg1977

hellow,

astra J opc is nu her geprogrammeerd en heeft race kat 200 eronder zitten, in combinatie met downpipe 3″ en rvs uitlaat 3″.

Heb nog nooit een probleem gehad en temp op de dash blijft altijd mooi op 90° staan, maar nu valt me precies op dat de wagen na het rijden echt heeeeeel warm is! Motorkap is echt heet en je kan zeker nu het wat beter weer is en je zit in de wagen in je short precies de warmte van aan de pedalen voelen binnen komen in de cabine.

Men had mij gezegd at na tuning de engine temp wel wat hoger kon zijn, maar wou gewoon es checken of er nog OPC rijders zijn die dit voor hebben, of als ik mij zorgen moet maken?

Thx

pascal1109
      Deelnemer

Niet dat ik een Astra OPC heb, maar als je meter gewoon op 90 graden blijft staan is er toch niks aan de hand?

Is het niet gewoon de warmte omdat het buiten nu even bovengemiddeld warm is?

RemcoV

Niks om je zorgen over te maken. Onder de kap wordt het bloedheet.

johanhummer9
          Deelnemer

Indd met dit weer is het onder de motorkap na een stukje rijden ook bloedheet.

Wat geeft de tempsensor aan na een stuk rijden?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.