teller van een Corsa C in een B?

Forumindex Forums Modellen Corsa teller van een Corsa C in een B?

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17261436
    Corsaboyrick
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 September 2013

      past een corsa c teller ook in een corsa b ?

      ik vind hem wat moderner en mijn km teller doet het niet meer.

      dus wil hem vervangen.

      gr rick

      #18182307
      corsa14slow
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 December 2011

        denk het niet, aansluiting is volgens mij anders…

        #18182308
        Corsa_GSi
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Alles is pas te maken, maar denk aan electronisch / mechanisch in Corsa B en CanBus in Corsa C. :hmmz

          #18182309
          tamiya
          Deelnemer
            Lid sinds:
            23 October 2011

            Ik heb hier ook wel eens aan zitten denken. In principe is alles pas te maken, je zult dus zelf iets moeten maken voor de aansluitingen aan de achterkant van het tellerhuis.

            Wat ook een idee is, helaas slecht leverbaar in Nederland, is een tellerhuis pakken van een Chevrolet Corsa Classic( Corsa B welke tot een paar jaar terug nog werd geproduceerd in Brazilië).

            Zie:

            Ik ga er vanuit dat dit tellerhuis redelijk Plug & Play is. Alleen eentje te bemachtigen is erg lastig ;)

            #18182310
            .B4R7.
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 August 2007

              @tamiya wrote:

              Ik heb hier ook wel eens aan zitten denken. In principe is alles pas te maken, je zult dus zelf iets moeten maken voor de aansluitingen aan de achterkant van het tellerhuis.

              Wat ook een idee is, helaas slecht leverbaar in Nederland, is een tellerhuis pakken van een Chevrolet Corsa Classic( Corsa B welke tot een paar jaar terug nog werd geproduceerd in Brazilië).

              Zie:

              Ik ga er vanuit dat dit tellerhuis redelijk Plug & Play is. Alleen eentje te bemachtigen is erg lastig ;)

              zou wel geinig zijn eigenlijk. Valt me wel op dat de tank en watertemperatuur meter andersom zitten. ziet er wel erg strak uit zo.

              #18182311
              Anoniem
                Lid sinds:
                1 January 1970

                En twéé pijltjes voor de richtingaanwijzer, dat is ook wel mooier :p

                #18182312
                Corsaboyrick
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  5 September 2013

                  Zoeter inderdaad mooi uit.

                  Mijn teller was stuk en heb op marktplaats een mooi gsi tellertje met blauwe ledstrips er in gekocht dit zorgt voor een mooie verdeling van het licht door het hele tellerhuis !

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.