Telefoonvoorbereiding

Forumindex Forums Modellen Insignia Telefoonvoorbereiding

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Yoshimura

Heren,
      mijn insignia heeft telefoon voorbereiding….als ik een telefoon module koop…..en installeer…..werkt dan de Bluetooth en dergelijken om te bellen in de auto?… Wie o wie kan mij wijzer maken…

Gr bas

SchutterPiet
      Deelnemer

Volgens mij hoef je geen telefoonmodule te kopen. Als jouw auto een telefoonvoorbereiding heeft kun je de bluetooth aanzetten. Ook die van je telefoon inzetten en de telefoon zal worden herkent. Je telefoon zal wel om een bevestigingscode vragen en geven. Fluitje van een cent. In configuratie kun je dit instellen.

liviu2004
        Deelnemer

@SchutterPiet wrote:

Fluitje van een cent.

denk ik niet.

sig63
          Deelnemer

wat is ‘telefoonvoorbereiding’ bij de Insignia? Bij andere modellen bij Opel was dit vroeger enkel bekabeling en antenne aanwezig.
            Bij mijn weten is dat echter geen optie op de Insignia en is het nu: niets/bluetooth/embedded bluetooth al dan niet met optionele craddle.
            welke antenne heb je? Zit er een microfoon tussen de leeslampjes?

Achteraf aanpassen kan altijd, maar is een dure grap waarbij de module geprogrammeerd moet worden en nieuwe kabels nodig zijn.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.