Telefoonhouder naast handrem

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Telefoonhouder naast handrem

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Anoniem

Hallo allemaal,

Ik vroeg mij af of er universele smartphonehouders te krijgen zijn voor de telefoonhouder naast de handrem. Ik zou de originele afneembare Nokia 6233-houder graag willen vervangen met een grotere telefoonhouder voor mijn smartphone. Het is voor mij geen must dat mijn smartphone dan ook verbonden wordt met de CD70 NAVI-unit, omdat ik op den duur een UHP4-module in wil laten bouwen voor Bluetooth. Kortom ben ik op zoek naar een smartphonehouder welke naast de handrem vast klikt.

Groeten,

Eelke

liviu2004
      Deelnemer

Er is geen smartphone houder. Uhp4 wel op marktplaats.

Anoniem

Bedankt voor je reactie, dan moet ik zelf maar aan het knutselen. Ik laat de UHP4-module wel inbouwen bij een Opel Dealer, ik heb namelijk gelezen dat die aangemeld moet worden in het systeem.

corsabc20xe
          Deelnemer

Misschien is er wel wat te 3d printen

liviu2004
            Deelnemer

[quote quote=18337422]Bedankt voor je reactie, dan moet ik zelf maar aan het knutselen. Ik laat de UHP4-module wel inbouwen bij een Opel Dealer, ik heb namelijk gelezen dat die aangemeld moet worden in het systeem.

[/quote]

Denk ik dat opel dealer kan u niet helpen. Ze moeten hele kabelboom vervangen.

Anoniem

Mijn CD70 is voorbereid op het aansluiten van een telefoon, bovendien zit er op het moment een UHP2-module in mijn auto. Zo moeilijk kan het dan toch niet zijn om een UHP4-module in te bouwen? Weet iemand hier trouwens of het mogelijk is je smartphone aan te sluiten m.b.v. die UHP2-module? Is daar een andere adapter of kabel voor nodig? Want het systeem is toch niet beperkt tot alleen Nokia’s?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.