telefoon syncronisatie met SD navi900

Forumindex Forums Modellen Insignia telefoon syncronisatie met SD navi900

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    bomexx

heb sinds enkele dagen mijn insignia, droom van een wagen maar er is 1 ding wat me stoort, mijn telefoonlijst van op mijn gsm komt niet in de navigatie terecht. als er gebeld wordt dan kan ik perfect telefoneren, maar kan enkel zelf bellen als ik mondeling het nummer ingeef.
      weet iemand hier raad mee?

merci

kiyamizio

Kan je niet al.je contacten versturen als visitiekaartje via bluetooth

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

steffiem

Is je telefoonboek wel zichtbaar in het scherm? Bij mij duurde het even voordat deze met de auto was gesynchroniseerd. Of bedoel je met mondeling dat je een naam roept (uit je telefoonboek) en die dan wilt bellen? In het laatste geval zal je eerst een voicecommando moeten toevoegen aan het nummer.

bomexx

er komt helemaal geen telefoonlijst in beeld.
            hij vindt ze precies niet.

Melgi
            Deelnemer

Bomexx,

Wat voor toestel heb jij? Ik heb een SII en het duurde bij mij lang voordat het adresboek gesynchroniseerd was. Eenmaal gesynchroniseerd, werkt het goed.

Sent using Tapatalk HD

bomexx

@Melgi wrote:

Bomexx,

Wat voor toestel heb jij? Ik heb een SII en het duurde bij mij lang voordat het adresboek gesynchroniseerd was. Eenmaal gesynchroniseerd, werkt het goed.

Sent using Tapatalk HD

heb er niet echt zicht op welk toestel het is, ik veronderstel het laatste modelletje.
                maar ik denk dat in een rit van een uur het toch ongeveer zou mogen beginnen lukken…

steffiem

@bomexx wrote:

@Melgi wrote:

Bomexx,

Sent using Tapatalk HD

heb er niet echt zicht op welk toestel het is, ik veronderstel het laatste modelletje.
                  maar ik denk dat in een rit van een uur het toch ongeveer zou mogen beginnen lukken…

Ik denk dat Melgi bedoeld welk type/model telefoontoestel je hebt :D
                  Als je wel via bluetooth kan bellen/gebeld worden en na een uur je telefoonboek nog niet zichtbaar is, zal je telefoon/adresboek waarschijnlijk niet worden ondersteund

Melgi
                  Deelnemer

Bomexx, na het koppelen van je telefoon via bluetooth, krijg je de vraag op je telefoon of je de toegang tot je telefoonboek wilt geven. Selecteer hier JA en de optie Niet opieuw vragen (o.i.d.). Heb je de toegang tot het adresboek ook op deze/vergelijkbare manier toegestaan?

Sent using Tapatalk HD

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.