Forumindex › Forums › Modellen › Insignia › telefoon syncronisatie met SD navi900
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
15 april 2012 om 15:21 #17247643
heb sinds enkele dagen mijn insignia, droom van een wagen maar er is 1 ding wat me stoort, mijn telefoonlijst van op mijn gsm komt niet in de navigatie terecht. als er gebeld wordt dan kan ik perfect telefoneren, maar kan enkel zelf bellen als ik mondeling het nummer ingeef.
weet iemand hier raad mee?merci
15 april 2012 om 16:09 #18006670Kan je niet al.je contacten versturen als visitiekaartje via bluetooth
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
15 april 2012 om 22:57 #18006671Is je telefoonboek wel zichtbaar in het scherm? Bij mij duurde het even voordat deze met de auto was gesynchroniseerd. Of bedoel je met mondeling dat je een naam roept (uit je telefoonboek) en die dan wilt bellen? In het laatste geval zal je eerst een voicecommando moeten toevoegen aan het nummer.
16 april 2012 om 17:47 #18006672er komt helemaal geen telefoonlijst in beeld.
hij vindt ze precies niet.16 april 2012 om 19:55 #18006673Bomexx,
Wat voor toestel heb jij? Ik heb een SII en het duurde bij mij lang voordat het adresboek gesynchroniseerd was. Eenmaal gesynchroniseerd, werkt het goed.
Sent using Tapatalk HD
16 april 2012 om 20:57 #18006674@Melgi wrote:
Bomexx,
Wat voor toestel heb jij? Ik heb een SII en het duurde bij mij lang voordat het adresboek gesynchroniseerd was. Eenmaal gesynchroniseerd, werkt het goed.
Sent using Tapatalk HD
heb er niet echt zicht op welk toestel het is, ik veronderstel het laatste modelletje.
maar ik denk dat in een rit van een uur het toch ongeveer zou mogen beginnen lukken…16 april 2012 om 21:17 #18006675@bomexx wrote:
@Melgi wrote:
Bomexx,
Sent using Tapatalk HD
heb er niet echt zicht op welk toestel het is, ik veronderstel het laatste modelletje.
maar ik denk dat in een rit van een uur het toch ongeveer zou mogen beginnen lukken…Ik denk dat Melgi bedoeld welk type/model telefoontoestel je hebt :D
Als je wel via bluetooth kan bellen/gebeld worden en na een uur je telefoonboek nog niet zichtbaar is, zal je telefoon/adresboek waarschijnlijk niet worden ondersteund16 april 2012 om 21:21 #18006676Bomexx, na het koppelen van je telefoon via bluetooth, krijg je de vraag op je telefoon of je de toegang tot je telefoonboek wilt geven. Selecteer hier JA en de optie Niet opieuw vragen (o.i.d.). Heb je de toegang tot het adresboek ook op deze/vergelijkbare manier toegestaan?
Sent using Tapatalk HD
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.