telefoon cd500

Forumindex Forums Modellen Astra telefoon cd500

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    marco2016
    Deelnemer

nou heb ik net een Opel Astra j gekocht uit bouwjaar 2010. En er zit een audio/navigatiesysteem in cd500 maar als ik op phone of configuratie duw kan ik nergens de telefoon of bluetooth vinden. Maar staat in de handleiding dat het er wel op zit kan iemand mij hier mee helpen.

Zonny
      Deelnemer

Ja, hier ben ik ook benieuwd naar. Vreemde handleiding, anders geen handleiding maar eerder misleiding. O, ja, zelfde geld voor Dab op de radio, is ook niks van terug tevinden dan alleen in de handleiding.

Riesje69
        Deelnemer

Ik denk dat dat dus ook een verschil is tussen de CD500 en de DVD800. Geen bluetooth. En DAB zit er pas op vanaf de 900 serie meen ik.

Zonny
          Deelnemer

Zoals ik al schreef, volges de handleiding zou er bleutooth en dab in de cd500 zitten. In de handleiding staat zelfs dat het NIET voor de cd300 geldt. Ik heb hier en daar al gevraagd en dan wordt er gezegt dat ik er een bleutooth unit in moet laten bouwen voor circa 1000,00euro, wat dan weer niet in de handleiding staat. Nog even en opel verkoopt autoos waar je later de wielen en het stuur nog bij moet kopen. Voor mooi wat minder (50-60euro) heb je van Jabra iets wat je aan de zonneklep kan bevestigen, gaat ook via bleutooth met ingebouwde speaker, handsfree dus.
            Dus als er iemand toch nog iets weet ben ik benieuwd.

Astra_DLS
            Deelnemer

Ik zou altijd kiezen voor een originele oplossing boven een accu gestuurde zonneklep Bt oplossing.

Via Tapatalk

Bas de Zwart
              Deelnemer

Vreemd, wij rijden in een Insignia uit 2010 MY 2011 met een CD500 erin, daar kunnen we alle telefoons op aansluiten. Zijn er dan ook CD500 systemen zonder Bluetooth?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.