tekoop

Forumindex Forums Overige Opel algemeen tekoop

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    rallyastra

Kan aan mij liggen, maar is het marktplaats gedeelte nu verdwenen van het Opel Forum?

dion87

nee toch?

buysell/

RISL
        Moderator

Ik heb dit ook al even aangekaart bij de andere mods, want er zijn steeds meer mensen die spullen te koop aanbieden in de forums buiten het MP, het is gewoon wat moeilijker te vinden.
          Het staat echter gewoon netjes in de balk bovenaan het forum.

rallyastra

Hmm dat is niet echt handig te vinden, anders moeten de mods er even een mailing uit doen dat hij nu boven in de werkbalk staat. Was ff zoeken nu hij niet meer onder aan het forum staat.

Anoniem

Ik zal binnenkort even alle aparte links naar alle verkoop-rubrieken plaatsen in het discussieforum

Andre_Ede

Misschien ook de naam in het menu aanpassen,ik dacht eerst namelijk dat dit een directe link naar Marktplaats.nl was.
                B..v Opelforum marktplaats

RISL
                Moderator

Senatorman heeft weer links geplaatst onderaan het forum naar de diverse categoriën op onze MP. Dus hopelijk is het weer goed te vinden voor iedereen en gaat iedereen zich ook weer aan de regels houden voor wat betreft verkooptopics. Die mogen alleen op onze MP geplaatst worden.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.