er zijn een hoop auto’s die standaard aan de voorkant hoger op hun veren staan dan achter,als ik nu een verlaging set haal van het merk tein <3 cm alleen veren>is er dan rekening gehouden dat zowel voor als achter even hoog word of, blijf je dan als nog het hoogte verschil houden?
de leveranciers kunnen mij dit niet vertellen ,de voorkant staat 2,5 cm hoger dan achter ,het gaat niet om een opel .
als je zeker bent dat vooraan de originele veren zitten en deze niet verlaagd zijn zou je in principe de achterkant moeten kunnen zakken door kortere.
Maar het is niet omdat de veer 3 cm kleiner is dat die 3 cm zakt dit is weeral volgens model gewicht veerspanning aantal ronden en drukkracht veer.
Van het merk tein kan ik niet meespreken geen ervaring mee maar ik weet dat veren van – 3 op diesels vaak naar de -3.5 neigen en bij een benzine naar de 2.5.
Dit hangt af van merk tot merk en maker tot maker.
oeps verkeerd gelezen is wel degelik de voorkant die je wilt zakken. Heeft je wagen soms een vaste as achtraan zoals saxo en peugeot heeft dan kan je het zeker regelen dat de wagen gelijk komt te staan
ja dat klopt dat doe ik ook het liefste maar ,die zie ik bijna nergens ,ze worden meestal alleen als set verkocht dus voor en, achter , de veren die wel apart worden verkocht zijn meestal van slechte kwaliteit.
dan een set kopen en de achterste niet steken kunnen ze niks op maken je bent niet verplicht alles te steken enkel per as moet alles gelijk zijn dus voor en achteras.
of een schroefsetje kopen dan kan je regelen zoveel je wenst.
greets blue
Auteur
Berichten
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.