Forumindex › Forums › Modellen › Manta › Tegenvaller…
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
30 augustus 2012 om 08:55 #17251837
Hehe…alweer een tegenvaller.
Manta niet door de APK…
Pas geleden nog een grote beurt gehad van dik 1000 euro. Maar nog steeds niet alles is in orde.Koplampen niet goed afgesteld, achterbankleuning los, ruitensproeiers raken de raam niet,
Maar ook de handrem werkt alleen aan de linkerkant. en er is een plaat op de bodem die er zowat los op zit, is niet vastgelasd…
dus.. dat is wel weer een tegenvaller.. Ik heb de auto nu iets meer dan een jaar en ik heb er nog nauwelijks plezier aan kunnen beleven, alleen maar ellende en van die kleine defecten e.d
Mijn ma is me natuurlijk al zowat aan het aanmoedigen om de wagen te verkopen, maar dat zal toch erg moeilijk worden en dat ben ik ook niet echt van plan…Maar moedeloos wordt ik er wel een beetje van…
30 augustus 2012 om 11:38 #18061987Tja. Leuk is het niet. Maar de dingen die je opnoemt zijn wel zo verholpen hoor ;) En die horen trouwens ook niet bij een beurtje.
Dus dat staat er los van.
De koplampafstelling, ruitenwissers en handrem zijn zo gefixed..
De achterbankleuning die los zit kan ook niet veel zijn. Desnoods doe je hem met een bout ergens voor de keuring even vastzetten ofzo.
Dit soort dingetjes kan je toch wel zelf?Om eerlijk te zijn denk ik namelijk niet dat je dit soort autos kan rijden als je er niet zelf een hoop aan kan.
Tenzij je een dikke bankrekening hebt om iemand er steeds voor te betalen natuurlijk. :D
een plaatje lassen is ook het werk niet joh.
Misschien woont er wel iemand in de buurt die dat even doet.
Ik heb hier vlakbij een dhz garage die daar (als het een beetje bereikbaar is) hooguit 50 euro voor zou rekenen.
Zal je het alleen zelf even goed moeten afwerken tegen roest.
dhz garages zijn overal wel.
Gewoon even rondvragen.30 augustus 2012 om 13:41 #18061988@joelvereycken wrote:
Hehe…alweer een tegenvaller.
Manta niet door de APK…
Pas geleden nog een grote beurt gehad van dik 1000 euro. Maar nog steeds niet alles is in orde.Koplampen niet goed afgesteld, achterbankleuning los, ruitensproeiers raken de raam niet,
Maar ook de handrem werkt alleen aan de linkerkant. en er is een plaat op de bodem die er zowat los op zit, is niet vastgelasd…
dus.. dat is wel weer een tegenvaller.. Ik heb de auto nu iets meer dan een jaar en ik heb er nog nauwelijks plezier aan kunnen beleven, alleen maar ellende en van die kleine defecten e.d
Mijn ma is me natuurlijk al zowat aan het aanmoedigen om de wagen te verkopen, maar dat zal toch erg moeilijk worden en dat ben ik ook niet echt van plan…Maar moedeloos wordt ik er wel een beetje van…
Koplampen afstellen: 5 min?
Handrem: is af te stellen, maar aan de andere kant mág het verschil bijna 100% zijn, dus daar kunnen ze niet moeilijk over doen.
Sproeiers: even tegen de draad in schoonspuiten met een beetje lucht.
Plaat: tja, dat kunnen zij ook even vast lassen, en anders even een “mannetje” regelen
De bank: kan nooit veel zijnMaar het is net wat kaneelschep zegt: als je dit soort dingen als een hindernis ziet, dan is het rijden in zo’n auto bijna onbetaalbaar.
30 augustus 2012 om 13:43 #18061989een grote beurt die dik 1000€ gekost heeft??????
zoek dan toch maar eens een andere garagist
30 augustus 2012 om 14:47 #18061990ik wil je wel helpen maar dan zul naar goes moeten komen met de manta
30 augustus 2012 om 19:11 #18061991wil u ook wel helpen die plaat kan ik er wel voor u in lassen koplampen afstellen kunde hier in een garage laten doen denk dat da maximum 20 euro kost en naar u handrem wil ik ook wel eens kijken woon in rijkevorsel dus das maar een 30 min rijden dus valt nog mee he stuur maar een pm dan hoor ik het wel
30 augustus 2012 om 22:59 #18061992Kijk dat zijn leuke aanbiedingen :thumb fijn dat er mensen zijn die willen helpen :wors
1 september 2012 om 07:23 #180619931000 euro voor een grote beurt pffffffffffff oplichters :sleeping je bougies, filters en vloeistoffen verversen kun je zelf toch wel :wtf
1 september 2012 om 08:03 #18061994Een standaard grote beurt zonder verrassingen kost inderdaad geen 1000 euro, maar dat lijkt me hier niet aan de hand. Zal wel iets meer aan gebeurd zijn, 4 nieuwe banden, compleet nieuwe remmerij, ophanging vernieuwd, compleet nieuwe uitlaat, etc. Nog steeds kan 1000 euro teveel geld zijn geweest, maar dat weet je pas na het hele verhaal gehoord te hebben. De zaken die nu genoemd worden hoeven niet zoveel te kosten, dus gewoon (laten) maken zou ik zeggen en daarna genieten van je auto.
1 september 2012 om 08:45 #18061995iid1000 euro voor bij manta is veel geld
Maar andere topics te lezen moest er toen e e a gebeuren1 september 2012 om 12:50 #18061996Sommige mensen verstaan inderdaad onder een grote beurt ook gewoon een grote onderhoudsbeurt, met alles wat daar eventueel nog bij kan komen. Dus niet het standaard bougies, filters, checken etc.
In dit geval was er dus ook wat meer aan de hand, dus niet meteen zo blazen mensen. Laten we blij zijn dat er iemand weer een Manta een nieuw leven in heeft geblazen, ook al doet hij dit niet op de manier zoals de meesten hier.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.