Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Teervlek op velg verwijderen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
7 augustus 2011 om 15:00 #17901452
Hierbij de beloofde foto`s! Wel een verbetering tegenover mijn 16 inchjes zeg……… en mijn Dunlop Fast Response`jes 205/55/16 haha…..
groet greg
7 augustus 2011 om 15:58 #17901453nu alleen nog even in de Smartwax Rimwax zetten.
Even goed boenen dan hecht het vuil er ook niet zo erg meer aan.
En daarbij komt nog dat ze gaan blinken joh!!!!!!7 augustus 2011 om 16:41 #17901454@sw_reijnders wrote:
nu alleen nog even in de Smartwax Rimwax zetten.
Even goed boenen dan hecht het vuil er ook niet zo erg meer aan.
En daarbij komt nog dat ze gaan blinken joh!!!!!!En waar is dat eventueel voordelig te verkrijgen! bedankt voor de tip!
7 augustus 2011 om 16:50 #17901455bij verschillende webshops en sommige winkels/autoshops verkopen het ook.
op ebay kun je ook zat van dat spul krijgen.wat voor poetsmiddelen heb je nog meer?
7 augustus 2011 om 18:16 #17901456@sw_reijnders wrote:
bij verschillende webshops en sommige winkels/autoshops verkopen het ook.
op ebay kun je ook zat van dat spul krijgen.wat voor poetsmiddelen heb je nog meer?
welke poetsmiddelen ik nog meer heb…….GEEN, behalve autowas, oh ja en wax van mequairs!
Wat kun je me aanraden?
7 augustus 2011 om 20:20 #17901457eerst kleien
met een detailing clay set.
dit verricht echt wonderendaarna drogen
goede zeem/droogdoek
anders krijg je allemaal kalk vlekken.eventueel tussenstap – polijsten
met een polishdaarna waxen
met een goede wax. Meguiars is wel een goede wax.je kunt het afsluiten met een detailing spray om de auto optimaal te laten glimmen.
Smartwax Rimwax is echt speciaal ontwikkeld voor wielen.
Ik heb er op zich wel goede ervaringen mee.Verder zijn poets merken als:
Chemical Guys
Collinite
Meguiars
Mothers
Poorboy’s World
Smartwax
Wolfgang7 augustus 2011 om 20:36 #17901458Zohé…….daar mag je wel een dag voor uittrekken :shock:
Ik ga het zodra ik wat meer tijd heb toch eens proberen, maar hoe vaak doe je dit dan?
7 augustus 2011 om 20:51 #17901459reken idd maar op een goeie dag ja ;)
complete beurt . . . 1 à 2 keer per jaar
ligt eraan hoe vies die wordt.staat de auto veel onder bomen (boomsappen/hars) iets vaker
en dat haal je specifiek met die klei van de auto.en als je dan de echte schone lak hebt en je brengt daar je wax op aan.
dan zie je echt de metallic deeltjes glinsteren in je lak.maar kijk wel uit dat je geen zand in je klei krijgt . . . hoef denk niet uit te leggen waarom ;)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.