Tectyl / bitak / ML

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    Berichten
  • #17832162
    Erwin1987
    Deelnemer
      Lid sinds:
      15 September 2009

      [rquote=1887712&tid=144191&author=Mr.F]Hoezo is tectyl ML waardeloos?, heb er verdomme net 2 grote dure flessen van gekocht :P[/rquote]

      En mijn bodem staat er ook pas opnieuw in.

      Erwin

      #17832163
      Koendettc
        Lid sinds:
        16 December 2009

        ik heb ondertussen het artikel gekregen dus wie geinteresseerd is stuurt me maar een berichtje (ivm copyright post ik het niet)

        is wel duits

        #17832164
        Rottentweetie
        Deelnemer
          Lid sinds:
          22 November 2010

          [rquote=1889271&tid=144191&author=Aapje]Tectyl ML droogt hoe dan ook een keer uit… In de dorpels spuiten doe ik ‘t liefste niet, wielkasten spuit ik altijd vol met die zooi, bodem ook. Daar kan je makkelijk bij en ‘t gebarsten/uitgedroogde tectyl weg halen. En weer nieuwe erop spuiten. (Als ‘t in je dorpels uitgedroogd is blijft ‘t niks anders dan vuil en water vasthouden…)

          Verder leg ik graag een bodem van zincspray –> primer 2 lagen –> verflaag van een kleur die over is (dekkend) –> tectyl. Tot nu toe bij mij geen roest gezien. Doe ‘t zo ook bij benzinetanks/wielkasten e.d. Tectyl gebruik ik enkel tegen steenslag en voor een beetje bescherming tegen zout te hebben.[/rquote]

          Heb ik zelf ook gedaan. Aantal lagen over elkaar.. Just for the Ensurance ;) Kheb eerste alles lekker in de zink gezet, en vervolgens met Tectyl aan de slag gegaan. Tot nu toe geen verdere roest kunnen ontdekken.

          #17832165
          blitznl30
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 November 2004

            ml mengen met afgelopen olie van een dieselmotor in de kokers spuiten werkt prima,heb ik een paar jaar geleden gedaan met een mercedesbus(wielranden en kokers vervangen) en hij roest nog nie

          4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.