Forumindex › Forums › Techniek › C20xe (2.0 16v) › technisch probleempje?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
13 mei 2010 om 18:51 #17221188
ik heb poosje terug een kadett 2.0 16v gsi gekocht.
hij dee het prima maar de bedrading was niet de van het en nu vorige weej kreeg ik problemen met starten nu heb ik vandaag de bedrading bij de accu enzo netjes gesoldeerd en een nieuwe massa kabel er in gezet en nu starte ik en h ij dee het in een keer dus helemaal happy toen zette ik hem uit en probeerde hem weer te starten en toen dee hij het weer niet motor draait wel rond maar start niet denk dat het in de bedrading zit maar dat weet ik niet zeker start motor is het denk ik niet want heb kon hem in zn 3de versnelling niet verduwen nu moet ik mn kabelboom nog helemaal nakijken dat ga ik morgen doen en dan hopen dat hij het wel doet want de bedrading was echt bagger maar zou dat kunnen dat als de bedrading zo is dat de massa enzo niet klopt of omdat er draden elkaar raken??
groetjes Wilbert
13 mei 2010 om 20:14 #17671431origineel gepost door wily86
ik heb poosje terug een kadett 2.0 16v gsi gekocht.hij dee het prima maar de bedrading was niet de van het en nu vorige weej kreeg ik problemen met starten nu heb ik vandaag de bedrading bij de accu enzo netjes gesoldeerd en een nieuwe massa kabel er in gezet en nu starte ik en h ij dee het in een keer dus helemaal happy toen zette ik hem uit en probeerde hem weer te starten en toen dee hij het weer niet motor draait wel rond maar start niet denk dat het in de bedrading zit maar dat weet ik niet zeker start motor is het denk ik niet want heb kon hem in zn 3de versnelling niet verduwen nu moet ik mn kabelboom nog helemaal nakijken dat ga ik morgen doen en dan hopen dat hij het wel doet want de bedrading was echt bagger maar zou dat kunnen dat als de bedrading zo is dat de massa enzo niet klopt of omdat er draden elkaar raken??
groetjes Wilbert
Wel een beetje lastig lezen zo :vertag
Maar dat laatste zal maar zo eens kunnen kloppen, en controleer meteen maar eens op kabel breuken.
succes
14 mei 2010 om 06:39 #17671432ja idd daar heb ik ook al aan zitten denken ik denk dat ik gewoon alle bedrading even nakijk van binnen en van buiten want dat ziet er echt niet uit
15 mei 2010 om 01:08 #17671433Zijn je leesteken-toetsen kapot op je pc/laptop?
Ik krijg hoofdpijn van het lezen van je tekst…
16 mei 2010 om 21:07 #17671434sorry ben daar niet zo goed in.
maar het probleem is opgelost, heb alles netjes gesoldeert, massa er netjes in gelegd, en hij draait weer als een zonnetje.17 mei 2010 om 06:09 #17671435Dat is goed om te horen!
(en je toetsenbord is weer gemaakt… ;) )
17 mei 2010 om 18:11 #17671436haha ja mn toetsen bord is ook weer compleet hoor. zaten denk ik ook een paar draden los:D
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.