Technisch probleem met Astra H instrumenten paneel

Forumindex Forums Modellen Astra Technisch probleem met Astra H instrumenten paneel

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Dare
    Deelnemer

Beste Astra kenners,

Mijn astra is niet meer te programmeren in het onderdeel IPC ECU (instrumenten paneel control unit). Alles lijkt goed te werken via Op-com kan ik alle lamjes op het instrumenten paneel laten branden en testen maar programmeren ho maar! Ik wil cruise control en mistlampen voor activeren , maar na het programmeren staat alles weer uit! Ik denk dat er een setting ergens verkeerd staat. Kan ik een reset doen met Op-Com op IPC-ECU , kan dat kwaad of gaat dat helpen?
      Ook de opel dealer kon met zijn echte Tech2 het niet programmeren. Verder zijn alle onderdelen zoals motor , radio zijn prima te programmeren!
      Wat me opvalt is dat mijn gordels detectie niet werkt, maar ik krijg er ook geen foutcodes over.

Dare
      Deelnemer

Niemand een idee? Of weet iemand een goede opel garage waar ze kunnen dromen met de tech2 en tis.2000? Mijn dealer is heel goed met gereedschap maar niet met computers :-(

Nick-GSI
        Deelnemer

ik heb het zelf nog nooit meegemaakt, mss is het instrumentenpaneel zelf wel kapot

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.