Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Tech vraag LCD Display schermpje en lampjes.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 februari 2011 om 20:16 #17232575
Wie kan mij vertellen hoe ik het LCD Display schermpje van een 94er Corsa kan verwijderen???
Kwordt er een beetje nerveus van namelijk.
Het ding moet alleen maar tijd datum en temparatuur aangeven.
Maar hij moet er zo nodig lekker bij knipperen, en af en toe moet alles weer opnieuw ingesteld worden..Nu heb ik mijn vingers er van achter (raam zijde) al onder weten te frummelen en een stukje kunnen oplichten,…
Maar eraf????Moet ik doortrekken of sloop ik het dan…
Wil namelijk een anders display erin monteren di ehet wel gewoon doet….Maar hoe kom ik er bij????
EN dan tech vraagje #2
De lampjes achter mijn knop bediening (oa van kachel motor stand/verwarming.. DUs die draai knoppen) doen het ook niet meer,,,,,
Hoie kan ik die vervangen…Ben benieuwd…
Grt
10 februari 2011 om 22:34 #17814956Stond al ergens op forum met een link.
Want er is een hele mooie met duidelijke foto`s.10 februari 2011 om 22:40 #17814957Hier heb je de juiste site voor uitleg.
http://www.steve010.nl/toepassingen/corsa/corsab_inbouw.htm
edit: ik zie dat jij de link ook al had gedeeld ;)
16 februari 2011 om 14:46 #17814958Zo, das handig omschreven, incl pics…
Lipjes, breekbaar, voorzichtig:o:o:o:oDenk dat ik maar blijf rijden zonder verlichting achter de knopjes:angel
Ziet er wel gelikt uit trouwens..Maarem, het geflikker van mijn TID komt dus door de slechte LEDjes??
Die zijn wel makelijk te vervangen iig:P16 februari 2011 om 16:47 #17814959[rquote=1870175&tid=142440&author=tcat]Zo, das handig omschreven, incl pics…
Lipjes, breekbaar, voorzichtig:o:o:o:oDenk dat ik maar blijf rijden zonder verlichting achter de knopjes:angel
Ziet er wel gelikt uit trouwens..Maarem, het geflikker van mijn TID komt dus door de slechte LEDjes??
Die zijn wel makelijk te vervangen iig:P[/rquote]nee,waarschijnlijk komt dat door slecht contact van de pinnetjes op je printplaat van de tid.
en dan bedoel ik die pinnetjes waar je de stekker op duwt.
dit is een kwaaltje bij de corsa’s.even uitelkaar halen, en de pinnetjes even opnieuw solderen aan de print.
je moet er wel een fijn soldeerder voor hebben,is best wel een priegel werkje.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.