Forumindex › Forums › Modellen › Manta › TE2800 Topic/pictures
- Dit onderwerp bevat 1,452 reacties, 96 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 30 april 2017om 20:45 door 1800T_BFB.
-
AuteurBerichten
-
21 april 2008 om 19:28 #17380755
Stefan, ik wist niet dat jij zo’n talenknobbel had.
22 april 2008 om 08:55 #17380756Lekker zo:thumbup En dan nog een versnelling hoger kunnen:D
22 april 2008 om 08:58 #17380757origineel gepost door JOZO
Lekker zo:thumbup En dan nog een versnelling hoger kunnen:Dnog 2 zelfs :P
22 april 2008 om 09:28 #17380758nog beterking:
30 april 2008 om 07:33 #17380759Deze keer een paar foto’s van het treffen van Opelclub Drente in Klazienaveen.
Meer dan 300 Opeltjes, niet gek voor een club van 15 leden.30 april 2008 om 08:38 #17380760Is Pascal daar t oefenen met instappen???
Eerst de benen is makkelijker:P30 april 2008 om 10:11 #17380761ik denk dat ik daar de gordels aan het dicht klikken ben
sta er wel fraai op
maar wat een dag
super weer
een hoop mooie auto’s
en goed verbrand
op naar volgend jaar30 april 2008 om 10:38 #17380762origineel gepost door barry ti3000
Is Pascal daar t oefenen met instappen???
Eerst de benen is makkelijker:PMisschien wel aan het oefenen voor de Doeks uut Hasselt:P
Morgen komen er weer plaatjes uit Hoornsterzwaag.
1 mei 2008 om 18:10 #17380763Vandaag waren Johan en ik met twee TE’s op het oldtimer evenement in Hoornsterzwaag.
Ook zit inmiddels het TE embleem op de koffer.
1 mei 2008 om 18:15 #17380764@Duurt, dat was in Hoornsterzwaag…
Ik was zelf niet aanwezig, was met mijn Corsa op een meeting,
maar mijn broer is wel geweest, en had het al over een paar mooie manta’s:thumbup1 mei 2008 om 19:07 #17380765origineel gepost door mantamartin
@Duurt, dat was in Hoornsterzwaag…
Ik was zelf niet aanwezig, was met mijn Corsa op een meeting,
maar mijn broer is wel geweest, en had het al over een paar mooie manta’s:thumbupBedankt voor de correctie.
Verder viel er ook veel te beleven op Opel gebied.
Een kleine impressie;
:o:o
1 mei 2008 om 19:48 #17380766Hier even mijn bijdrage aan foto’s van Hoornsterzwaag.
Leuke dag gehad en veel bekijks bij de TE’s en Manta gehad.
1 mei 2008 om 20:17 #17380767Mooie plaatjes, volgens mij heb je ook een andere camera.
Het is wel heel scherp en mooie kleuren;)
1 mei 2008 om 20:40 #17380768origineel gepost door Duurt
Mooie plaatjes, volgens mij heb je ook een andere camera.Het is wel heel scherp en mooie kleuren;)
Ja, klopt pas een andere camera deze bevalt wel goed, alleen hier op het forum zijn ze een beetje aan de grote kant zal ze even iets kleiner maken….
1 mei 2008 om 20:49 #17380769origineel gepost door mantallica
origineel gepost door Duurt
Mooie plaatjes, volgens mij heb je ook een andere camera.Het is wel heel scherp en mooie kleuren;)
Ja, klopt pas een andere camera deze bevalt wel goed, alleen hier op het forum zijn ze een beetje aan de grote kant zal ze even iets kleiner maken….
zo, dit is beter…..
4 mei 2008 om 17:45 #17380770Kwam op de foto’s van Duurt mijn ex aubergine Commodore B GS coupé ook nog tegen.De wagen is nu van Cees de Haan uit zwaagwesteinde.Mooie foto’s Duurt en Johan:thumbup
4 mei 2008 om 19:05 #17380771Ik wist niet dat jij deze ook hebt gehad Ben.
Deze Commodore is 12 mei ook op het oldtimer evenement in Vlagtwedde te bewonderen.
Was er vorig jaar ook.4 mei 2008 om 21:48 #17380772Heb de GS in ’88 gekocht en gerestaureerd en 10 jaar in bezit gehad,wagen is nu nog in topstaat.
9 mei 2008 om 09:58 #17380773Rally van Ypres.
http://www.dailymotion.com/related/4144381/video/x2eybf_ypres-westhoek-rally-historics_auto
Bij 1.17 min even de rode TE in beeld.http://www.dailymotion.com/related/4056891/video/x2gttp_ypres-westhoek-rally-historics_auto
Begint met TE12 mei 2008 om 20:53 #17380774Ook vandaag was het weer goed georganiseerd door de Oldtimervrienden Oost-Groningen in Vlagtwedde. Dit jaar al weer voor de 20e keer.
Dit jaar was er zelfs weer een jazz-bandje bij, deed mij denken aan een treffen van de mantaclub in Witten (vlak bij Assen) zo’n 20 jaar geleden.Deze keer stonden wij naast een hele mooie Buick welke ook een prijs gewonnen had.
verder was er ook een hoop ander mooi spul te zien.
Morgen gaat de TE weer apk gekeurd worden, ook deze keer weer bij de RDW.
Daar word hij niet helemaal beklopt, en niet omhoog en ook de wielen hoeven er niet af.13 mei 2008 om 06:40 #17380775Mooi treffen zo te zien, en ook nog een stel mooie FS1’s gespot :)
Heb er ook nog een staan uit 1972 met eenzelfde blok en framenummer, maar die moet ooit nog opgeknapt worden.Maar wat bedoel je precies met:
Morgen gaat de TE weer apk gekeurd worden, ook deze keer weer bij de RDW.
Daar word hij niet helemaal beklopt, en niet omhoog en ook de wielen hoeven er niet af.?
13 mei 2008 om 08:51 #17380776waarschijnlijk dat de tegen de bodem gaan tikken opzoek naar roest, en gaat wss op een vier kollommer omhoog zat niet de krikpunten gebruikt worden
13 mei 2008 om 09:37 #17380777Bij de rdw komt er in principe geen hamer,schroevendraaier of sleutel aan je auto. Ook zitten ze niet met een bandenlichter tussen je fuse te steken.
Het beste is wel even een afspraak te maken van te voren.
De kosten zijn €60,-
Het is toch altijd weer spannend, maar hij is nu weer gekeurd tot juni 2010.Bij de keurmeesters rees gelijk al weer de vraag, “is het geen manta?”
13 mei 2008 om 09:41 #17380778origineel gepost door Maartuh
Mooi treffen zo te zien, en ook nog een stel mooie FS1’s gespot :)
Heb er ook nog een staan uit 1972 met eenzelfde blok en framenummer, maar die moet ooit nog opgeknapt worden.Maar wat bedoel je precies met:
Morgen gaat de TE weer apk gekeurd worden, ook deze keer weer bij de RDW.
Daar word hij niet helemaal beklopt, en niet omhoog en ook de wielen hoeven er niet af.?
Bij ons was de Zündapp meer in trek, had de FS1 geen roterende inlaat?
13 mei 2008 om 14:02 #17380779Originally posted by Duurt
origineel gepost door Maartuh
Mooi treffen zo te zien, en ook nog een stel mooie FS1’s gespot :)
Heb er ook nog een staan uit 1972 met eenzelfde blok en framenummer, maar die moet ooit nog opgeknapt worden.Bij ons was de Zündapp meer in trek, had de FS1 geen
roterende inlaat?Klopt de eerste FS1’s uit ’69 en’70 hadden een roterende inlaat,deze zijn nu erg gewild en dus ook erg prijzig.
ST1 V6.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.