te koop op Ebay.. aus erster hand.. d kadett gte zilvergrijs Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › te koop op Ebay.. aus erster hand.. d kadett gte zilvergrijs Dit onderwerp is leeg. 1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1) Auteur Berichten 22 september 2015 om 19:48 #17273601 Family manDeelnemer Lid sinds:21 August 2012 Lijkt nog zeer mooi, goede kleur ook, Nog een beetje afwerken (trekhaak ondergezeten), persoonlijk vind ik het jammer van het kanteldak…maar waar een wil is.. Volgens mij heel net geprijsd, ik zou m zo willen! http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=208773762&zipcode=&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&scopeId=C&export=NO_EXPORT&sortOption.sortOrder=ASCENDING&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=19000&makeModelVariant1.modelId=14&makeModelVariant1.modelDescription=gte&pageNumber=1″ onclick=”window.open(this.href);return false; Auteur Berichten 1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1) Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen