TC Astra G

Forumindex Forums Modellen Astra TC Astra G

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    dion87

gister reed ik in me autotje, en hoef niemand te vertellen dat het glad is..

maar ik wou dus gas geven met m’n cruiscontrole.. dat deed ie dus hooguit 1 tel. en daarna schoot m’n TC in noodloop ofzo.

ben ik de enige die dat heeft?

opel-motorsport
      Deelnemer

had je wielspin dan of niet anders heeft het volgens mij niets te maken met tc

dion87

ja ik had inderdaad wielspin toen ik optrok via me cruisecontrole.. maar je zou denken dat het geen verschil zou moeten maken of je nou met je gaspendaal of cruisecontrole gasgeeft..

Haasje17
          Moderator

Als tc lampje ingeschakeld word gaat je crusecontrol uit.

quatsch

Als je met cruisecontrol gas geeft … en dus knopje ingedrukt houd … dan geeft de auto gewoon volgas… dus meer kans op wielspin neem ik aan… terwijl je met de foet meestal meer geleidelijk gasgeeft…?

dion87

ja maar ik moest em echt langs de kant zetten, uit en aan zetten om het probleem te verhelpen. ik kon namelijk neit harder rijden dan 30, en het TC lampje bleef branden terwijl ik geen wielspin meer had

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.