tapatalk

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    iquick
    Deelnemer

Niks mis mee alles werkt naar behoren :?

Galaxy Nexus Tapatalk

Spacejam
      Deelnemer

Hier is het sinds de laatste update gewoon bagger. Met name dat de stickies en mededelingen niet meer in tabbladen staan. Hij plaats eerst een paar mededelingen zien en dan laad hij de topics eronder pas waardoor er ook soms dubbele topics komen een het is daardoor veel trager. Voorheen was het altijd gewoon snel.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

iquick
        Deelnemer

Die stickies en mededelingen zie ik geen eens. Als ik Tapatalk open dan zie ik meteen de nieuwe posts. Ik had net wel een keer last gehad van een dubbele topic maar die is nadat ik eruit en er weer in ben gegaan verdwenen. Welke versie gebruik je van Tapatalk, want bij mij is die gewoon snel :? ik heb versie 2.4.7 en die is naar mijn weten up to date, maar als de server dat niet is kan het daar aan liggen. Bij mij is het i.i.g. smooth

Galaxy Nexus Tapatalk

Spacejam
          Deelnemer

Je kan ook gebruik maken van de forums zelf, dan krijg je die problemen.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Anoniem

We ontvangen net een notificatie dat er een update is.

Your Current Version: 3.5.0
              Update Available: 3.6.0

Ik zal deze z.s.m. even installeren, maar momenteel hebben wij het erg druk op het werk.

5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.