tank moddificatie voor m`n vectra

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum tank moddificatie voor m`n vectra

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    bart-gsi
    Deelnemer

hey
      ik had al een tijdje last van na het vervangen van de benzinetank dat ik m`n tank maar half kon vullen..
      na een tijdje kwam ik er achter dat de benzine bij het “vol” tanken hoger gaat dan de tank ventilatie..
      dus met andere woorden er blijft een luchtbel in m`n tank zitten die er niet uit gaat..
      ik heb vandaag een 10mm gaatje geboord in het luikje dat boven op de tank zit en er een 90 graden D6 koppeling van QSP en een lange slang op gezet zodat de lucht daar eruit kan i.p.v. op de gebruikelijke plek..
      hopen dat het nu wel naar behoren werkt..
      ik kon voor het vervangen 700 km op een volle tank rijden.. nu moest ik na 330 km al weer tanken…

dappie
      Deelnemer

Hoi Bart, was de ventilatie van je andere tank waar schijnelijk anders, maar mooi op gelost zo.

bart-gsi
        Deelnemer

zou gewoon de zelfde tank moeten zijn.. er zitten 4 ( 2 grote en 2 kleine) aansluitingen achter op de tank net voor het subframe
          maar idd.. als dit werkt dan is het idd goed opgelost… soms even creatief zijn…
          ik wilde eerst de koppeling aan de tank zelf maken.. maar zo`n kapje is makkelijker en goedkoper om te vervangen dan een hele benzine tank…

dappie
          Deelnemer

nu ff testen of je hem vol krijgt.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.