Vanavond de achteras onder de manta vandaan gehaald, vanwege zware problemen met de achteras.
Draai ik deksel los en ja hoor: defecte tandwielen.. stukken liggen gewoon onderin met veel ijzerdeeltjes:
ouderwets sleutelen op de oprit:D
as eronder vandaan… kan ook wel ander kleurtje gebruiken :lol:
Achteras wel héél goed schoonmaken als je deze weer gebruikt, die deeltjes zitten door de hele as heen, ook de lagers van de steekassen goed controleren anders zit je binnen de korste keren weer met dezelfde ellende.
Heavy Metal. :mrgreen:
Zwaar kloten natuurlijk, is er een bout los gekomen?
Had een keer hetzelfde met een Jaguar die ik net gekocht had. De bouten van het kroonwiel liepen eruit.
Wat is dat nou een Manta 400 waar geen groep-a uitlaat onder zit?
Achteras wel héél goed schoonmaken als je deze weer gebruikt, die deeltjes zitten door de hele as heen, ook de lagers van de steekassen goed controleren anders zit je binnen de korste keren weer met dezelfde ellende.
voor mij is dat allemaal nog nieuw hea :P.. hoop dat het me niet te vaak overkomt :jerry
Het repareren laat ik doen, dan weet ik zeker dat het goed gaat. Gisteren al weggebracht naar Lemele en weer wat dingen geleerd over overbrengingen enzo :agent
Heavy Metal. :mrgreen:
Zwaar kloten natuurlijk, is er een bout los gekomen?
Had een keer hetzelfde met een Jaguar die ik net gekocht had. De bouten van het kroonwiel liepen eruit.
Wat is dat nou een Manta 400 waar geen groep-a uitlaat onder zit?
Heej Jethro,
Er is geen bout los gekomen. Maar de as ligt al in Lemele ter reparatie!!
En wat betreft die groep-a.. die ligt er wel onder aan het geluid te horen :jerry
Auteur
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.