Forumindex › Forums › Modellen › Astra › tailgate E2
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
3 januari 2012 om 06:15 #17240359
hoi .
wilde wat weten over de astra 14 i tailgate.
hoorde via via dat deze motoren wat mis mee zou zijn,jammer genoeg kan ik nergens info over vinden.
Ben een trotse astra bezitter sins afgelopen vrijdag.
weet iemand hier wat over of is er ergens info over te vinden.
met name de koeling van blok wil ik graag info over.
groetjes gup3 januari 2012 om 06:41 #17907836hallo.
misschien is het makkelijk dat je je ten 1e ff voorsteld in het daarvoor bestemde topic.
en de motorcode zal ook wat makkelijker zijn, ik zelf rij ook een astra, de c1.4nz.
heb weing tot geen problemen ondekt nog, en heb heb in april al een jaar.
dus ik zal niet weten wat wat er mis met die blokjes zou moeten zijn.heb je misschien ook wat :kewlpics van je astra?
zijn we hier nog al dol p eigenlijk:P3 januari 2012 om 12:12 #17907837volgens mij zo betrouwbaar als wat, heb zelf c16nz en is echt nooit wat mee king:
3 januari 2012 om 12:36 #17907838zo’n 1.4 zijn vrij betrouwbaar hoor. Alleen soms wat krom sleutelen, bijvoorbeeld de thermostaat die achter de distributieriem zit enzo
3 januari 2012 om 16:43 #17907839Van harte welkom op dit forum !!
Voor het plaatsen van foto’s en/of een avatar verwijs ik je graag naar het volgende How-To gedeelte
Hartelijke groet, Rik ;)
4 januari 2012 om 06:49 #17907840:thumb dankje allemal voor het vertrouwen geven in dit blokkie .
Rijdt verders ook super,krijg jammer genoeg nog af en toe melding waterpomp.
En als er geen kindje op komst was zou ik me ook geen zorgen maken.
Snap alleeen niet waarom die melding komt.
gisteren nog terug geweest garage auto gekocht heb paar dagen terug en is niks aan de hand zegt men.
kan wel laten testen opel dealer maar half uurtje kost je al gauw 45 a 50 euro.
Zal zo nog eens naar koel water kijken,paar dagen geleden zat er genoeg in.
de melding komt tekens na een 2de start viel me op.
paar 100 meter heb gereden kort en dooft ook vanzelf weer.
weet iemand dit kan zijn?
groetjes4 januari 2012 om 16:02 #17907841Nokkenas is een Zwak punt, GOED blijven onderhouden houd m langer goed..
je hoort m vanzelf gaan tikken als de nokkenas versleten is, vervangen is een eitje als je handig bent…
Willem
30 mei 2012 om 15:18 #17907842na wat na vragen en terug garage,waar de auto gekocht heb zou dit de onsteking zijn geweest en heeft men dit vervangen sinsdien geen uitval en melding gehad,ps de melding was een stroom indicator of zo iets,weet niet de juiste benaming effe te vinden.
jammer genoeg nog steeds veel pech met dit autotje.
wel een nieuwe apk haha + nieuwe remleiding want die waren getactileerd hmm is dit goed of slecht het tactileren van de remleiding?
onderkant auto snap ik maar remleiding,eh om roest te verbergen lijkt me meest voorhande. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.