tadaaa

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Ron_L

Hoi allen!

Ook hier een nieuwe Zafira A rijder. Een nette goed onderhouden 1.6, bouwjaar 2000. Het is een elegance uitvoering, rondom electrische ramen, boordcomputer, mistlampen airco enz.

Ik ben Ron, 34 jaar en woonachtig in het Arnhemse. Daar woon ik samen met mijn vriendin en 6 jarige dochter. Voor de Zaf reden we in een ford focus. Omdat er een rolstoel mee moet moest ik (noodgedwongen) rondkijken voor een grotere auto, liefst met hoge instap. De keuze viel al snel een Zafira. Paar eisen: niet teveel, KM, airco, en een gangbare kleur.

Ik hoop op veel veilige kilometers en rijplezier. Hoop hier veel nuttige tips en tricks te vinden!

midnight black
      Deelnemer

Welkom hier! Veel plezier met de Zafira, hij ziet er nog netjes uit. Het is zeker een gangbare kleur: Starsilver II, da’s volgens mij de meest verkochte kleur op deze auto’s.

astraTD

Welkom

Kermitkiller

ook welkom hier :thumb

SiggieTigra
            Deelnemer

Hee welkom kerel!

Zag je mailtje, was wel even benieuwd wie je dan bent! :thumb

Veel veilige kilometers toegewenst! :thumbup

Ron_L

@SiggieTigra wrote:

Hee welkom kerel!

Zag je mailtje, was wel even benieuwd wie je dan bent! :thumb

Veel veilige kilometers toegewenst! :thumbup

:)

Ron_L

Zo!

De eerste kilometers zitten erop. Wat zoeft het heerlijk! heel anders als mijn vorige auto, een focus.. De eerste verandering? Een klapsleutel denk ik hahaha! Oh en de kachelmotor vervangen, de lagers die in deze zitten hebben de beste tijd gehad… Dus als er iemand nog een kachelmotor (behr geloof ik) heeft liggen.. mag ook alleen de motor zijn! Rotor en behuizing overzetten is de moeite niet zag ik al..
                  de stoel moet ik even aan wennen.. gelukkig is alles verstelbaar.. Wat me ook een beetje tegenvalt zijn de opbergmogelijkheden.. afgezien van het dasboardkastje en het bakje onder de bijrijders-stoel… (net ontdekt! hahaha) Maar gelukkig is de auto groot genoeg voor al mijn zooi!

DMLB ceo

Welkom :thumbup
                    Geniet van de Zafira!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.