Forumindex › Forums › Modellen › Insignia › Tabblaben kwijt in boordcomputer
- Dit onderwerp bevat 4 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 maart 2017om 21:55 door DeBrievenbus.
-
AuteurBerichten
-
26 februari 2017 om 08:17 #18339384
Bij deze heb ik een vraag over het display van mijn boordcomputer.
Ben in het bezit van een Opel Insignia 2.0 diesel van eind 2013 (nieuw model)
Onder het tabblab INFO had ik altijd 7 subbladen zitten, nl. – Snelheid
– Rit A
– Rit B
– Bereik en actueel verbruik
– Restduur olie
– Energieverbruikers (airco, stoelverwarming, mistlampen)
– en een grafiek van het verbruik van de laatste 40 kilometerDeze laatste 2 subbladen (energieverbruikers en grafiek) zijn sinds een aantal weken verdwenen van mijn boordcomputer.
Heeft iemand van jullie een idee waar ze gebleven zijn en hoe ik ze weer terug kan krijgen?
Tevens geeft de boordcomputer geen bandenspanning weer, terwijl mijn banden wel voorzien zijn van sensoren.
Is dit met een eventuele software update mogelijk of is daar iets anders voor nodig!In afwachting van jullie reactie`s
26 februari 2017 om 09:49 #18339387Probeer eens wat je met een computer ook doet. Batterij enkele minuten afkoppelen en terug aansluiten.
26 februari 2017 om 13:59 #18339410Hallo,
Dat met die batterij zie ik niet zo.
Volgens mij werkt het als volgt:
Let hierbij op het kleine computerschermpje op jouw dashboard tussen de km teller en de toerenteller en niet op de navi 900 (of wat je ook maar hebt).
Vervolgens werken met de pijltjes op de rechterkant van het stuur.
Dan:
1x naar links – je krijgt nu een lijst met opties te zien. Het staat op info. Ga naar instellingen. (1x omhoog of 4x naar beneden).
Als het rode rechthoekje om de instellingen staat 1x op het Vtje drukken.
In de instellingen omhoog of omlaag scrollen met de pijltjes tot je infopagina’s tegen komt.
Vervolgens 1x pijltje naar rechts. Pagina’s bewerken. 1x op het Vtje drukken.
Vervolgens kun je met het pijltje omhoog of omlaag alles uit of aan zetten wat je wilt.
Als je daarmee klaar bent pijltje 2x naar links en terug naar info.
Dat zou het moeten zijn volgens mij.Ik heb ook mijn eigen pagina’s op mijn info scherm. Alleen zo af en toe reset de computer alles bij mij naar de fabrieksinstellingen en moet ik het opnieuw doen.
Mvg Jan.
7 maart 2017 om 22:29 #18340107Dag Jan, bedankt voor je reactie.
Zoals jij het hebt omschreven heb ik mijn infopagina`s weer terug. Dank je.
Kwam tijdens het instellen ook nog een tabblad tegen met de titel INFOPAGINA`S met 3 vakjes waarvan er 2 zijn aangevinkt, het middelste vakje is niet aangevinkt.
Weet jij een manier om dit vakje ook te selecteren?
In afwachting van jullie reactie.9 maart 2017 om 21:55 #18340258Hallo,
Dat met die infopagina’s is nix. Geen instelbaar iets.
Het dient meer als voorbeeldplaatje voor wat de rest doet.Mvg. Jan.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.