t beloofde topicje met de schade

Forumindex Forums Modellen Tigra t beloofde topicje met de schade

  • Dit onderwerp is leeg.
19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Berichten
  • #17231016
    rhandy1
      Lid sinds:
      11 November 2010

      Nou zoals beloofd hier n topicje met foto’s van men ride en nadat er iemand ingeklapt is doordat ie te hard door een bocht ging,,,, :wtf :fy1

      Dit was m voor ie geramd werd (had nog geen topic geplaatst over ik als nieuwe tigra rijder

      En dan met mijn schade’:cry :cry

      En dit zit er inmiddels op aangezien ik al 2 weken moet wachten op bericht van de verzekering en de auto lekker in de regen staat met al dat opspattende zout van de weg :cry

      Zonde… hoop dat de verzekering een beetje gul is :S

      en dan lijkt t nog niet zo erg maar de achterbanden zijn gescheurd en de as waar ze op zitten is scheef wat dus een beetje dit effect geeft (


      ) als je inbeeld dat de slashes banden zijn en de chassis is verwrongen en zwaar aan het roesten nou het brokkelt gewoon af :( :cry

      #17796693
      Bu5t3d
        Lid sinds:
        12 September 2009

        sowdit ziet er niet goed uit :O

        ik heb ook iemand met 30-40km achterop gehad, en de schade zag er ook ongeveer zo uit, maar niet zo extreem.
        ook me voorkant zat in elkaar en heb toch nog 2750 euro gekregen van de verzekering.

        ik zou niet durven zeggen wat jou tigra gelopen heeft, maar de mijne staat nu op 55.000.
        ik hoop voor je dat het positief uitpakt.

        ben benieuwd, en sterkte er mee ;)

        #17796694
        Dominic
          Lid sinds:
          17 December 2009

          dat ziet er lelijker uit als mijn velg en as ;)

          mijne heeft trouwens net 200.000km erop staan dus wie weet?

          #17796695
          rhandy1
            Lid sinds:
            11 November 2010

            mijne 225000 :( zal wel weer goed uitkomen voor de verzekering :/

            #17796696
            Dominic
              Lid sinds:
              17 December 2009

              je kunt vragen of ze met 2ehands onderdelen dat kunnen reparen etc.
              dat is goedkoper.. blabla.. dan werkt die expert vrijwel altijd mee zonder
              total loss te verklaren..

              #17796697
              Maurice89
              Deelnemer
                Lid sinds:
                10 October 2009

                Is het wel slim of te rijde in de pekel als ik de foto’s zo zie:o

                #17796698
                groenetijger
                  Lid sinds:
                  13 December 2007

                  Nou, dr zat al roest onder.. Zo snel ga je er echt niet doorheen als het plaatwerk 100% is..
                  En weet ik het? Jazeker, want ik heb 1m2 aan roest op de voorkant van me auto (motorkap), en die is na 4/5 maanden nog lang niet doorgeroest, en dat was een nieuwe kap die ik heb laten stralen..

                  #17796699
                  KadAstra-EF
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    24 July 2010

                    Sodeju, Wat erg voor je en wat een grote schade !

                    Veel sterkte ermee en ik hoop voor je dat je het kunt herstellen want de Tigra is een mooi model….

                    Groet, Rik

                    #17796700
                    tigra-tim
                      Lid sinds:
                      29 August 2008

                      vind de schade best wel mee vallen als ik het zo zie. achterbumper erop en een nieuw slotpaneel erin lassen. maar ja die roest wat er allemaal zit ben ik met groene tijger eens dit heefd er al allemaal gezeten, maar goed leuk is anders

                      #17796701
                      TigraTunerke
                        Lid sinds:
                        23 November 2004

                        Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik denk dat die roest er zat voor de aanrijding…
                        Van welk bouwjaar is hij? ’95, ’96 en een stukje van ’97, dan ben ik er zeker van.
                        In ’97 is Opel begonnen met een roestwerende onderlaag.

                        #17796702
                        tiagra
                          Lid sinds:
                          30 October 2010

                          Hmm, die roest zat er inderdaad al eerder als ik het zo zie…
                          die van mij heb ik laatst voor het eerst even goed van onder bekeken toen ik hem op de put had staan (vrachtwagenput, het paste met 2mm speling over aan beide kanten) was werkelijk overal aan het rotten, heb ik nog mooi wat te doen van t voorjaar :/ en dan de roest aan de buitenkant nog…

                          #17796703
                          rhandy1
                            Lid sinds:
                            11 November 2010

                            ja njha k hoop dat dat schade bedrijf dat niet weet xD en dat t gewoon netjes gefixed word..
                            het ongeluk heeft het proces zeker versneld vooral met al dat zout op de weg en die regen van nafgelopen week

                            #17796704
                            groenetijger
                              Lid sinds:
                              13 December 2007

                              [rquote=1844245&tid=140460&author=rhandy1]ja njha k hoop dat dat schade bedrijf dat niet weet xD en dat t gewoon netjes gefixed word..
                              het ongeluk heeft het proces zeker versneld vooral met al dat zout op de weg en die regen van nafgelopen week[/rquote]

                              Schadebedrijven zijn ook niet gek :P
                              Met wat geluk fixen ze em goed.

                              Maar proces versnellen met zout.. JA dat wel, maar NEE niet tot doorrotten toe.

                              Kheb wel een serie foto’s waarin je me compleet gestraalde motorkap kan zien, en wat ie na een paar dagen doet met het staal (behandeld met zoutwater). Maar nu na een paar maanden rot ie nog steeds niet door. Dat proces zal nog wel 1 a 2 jaar duren.. (als het niet langer is)

                              #17796705
                              rhandy1
                                Lid sinds:
                                11 November 2010

                                hijs vandaag naar voor n taxatie geweest 1500 – 2500 euro gaat t kosten om m te repareren
                                :'(

                                #17796706
                                DeMeistah
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  4 December 2010

                                  voor dat geld kun je ook een andere zoeken die geen schade heeft gehad,
                                  en volgens mij heb ik je al eerder horen zeggen dat je al aardig wat technische mankementjes hebt gehad met je tigra, ik zou voor een andere tigra gaan kijken/andere auto

                                  #17796707
                                  rhandy1
                                    Lid sinds:
                                    11 November 2010

                                    precies wat je zegt ”hebt gehad” alles was n week voor die aanrijding gemaakt
                                    chassisbalken gelast nieuwe koplampen erin nieuwe waterpomp/distributieriem etc.

                                    er mankeerde niks meer aan dus ik zou niet weten waarom een andere als er net voor 800 euro aan gesleuteld is

                                    #17796708
                                    groenetijger
                                      Lid sinds:
                                      13 December 2007

                                      Damn..
                                      Maargoed, anderzijds kun je em nu wel meteen roestloos maken.
                                      Het beste kun je van wielkast links tot wielkast rechts gaan, om te zorgen dat je daar geen last meer van krijgt.

                                      Maar hou er rekening mee hoe lang je de tieg wil houden. Zeg je van; volgend jaar komt er toch een andere auto, dan zou ik em goedkoop maken, nog een jaartje karren en inruilen. Wil je em langdurig houden, dan gewoon fatsoenlijk maken, en meteen alle roest aan de achterzijde wegwerken, want nu moet ie toch gemaakt worden, en spuiten hoeft dan maar 1 keer..

                                      #17796709
                                      Dominic
                                        Lid sinds:
                                        17 December 2009

                                        niet total loss? dan heb je geluk opzich..

                                        ik heb €1059,10 van de verzekering gekregen (en dat koste het ook)

                                        #17796710
                                        rhandy1
                                          Lid sinds:
                                          11 November 2010

                                          pff geen flauw idee nog
                                          moest alleen voor zo’n brief een ongeveer bedrag hebben…
                                          zo’n officiele taxatie kost me nog eens 95 euro lol mjha das voor de tegenpartij
                                          maar ze schatten dus 1750 tot 2500 euro…
                                          maar of ie total loss is hangt af van de staat van de auto heh..
                                          qua dagwaarde is ie finito maar die kerel van t schade bedrijf zei wel..: de onderdelen zijn vrij prijzig dus je heb grote kans dat ie kwa waarde als wrak net genoeg waard is om de schade te laten fixen op kosten van de verzekering dus…
                                          ben benieuwd :cry

                                        19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
                                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.