Subwoofer plaatsen in kofferbak Manta coupe: Heeft het zin?

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Subwoofer plaatsen in kofferbak Manta coupe: Heeft het zin?

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    lenn0
    Deelnemer

Ik twijfel erg over het wel of niet plaatsen van een sub in de kofferbak van m’n manta coupe.

In een combicoupe is dat natuurlijk geen probleem, maar de coupe kofferbak is volgens mij zo goed als volledig afgesloten van de rest van de auto.

Daarom vraag ik me af of het wel zin heeft om daar de sub te plaatsen. Heb je (als bestuurder) zo nog wel profijt van je sub?

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben met hun manta?

Jerk
      Deelnemer

Heb je geen skiluik wat je open kan doen? ;)
        Anders heeft het weinig zin denk ik.

Maar je kan het altijd even proberen.
        Eruit halen kan altijd nog :thumbup

Powercorsa

de meeste BMW’s hebben ook een gesloten kofferbak, en ze gebruiken toch een woofer.
          Het nadeel is dat je veel vermogen nodig hebt om de bassen naar de cabine te krijgen, en dat je vervorming niet hoort.

lenn0
          Deelnemer

ik zal er nog eens een paar nachtjes over slapen, in principe heb ik alles al liggen, dus geld hoeft het allemaal niet te kosten gelukkig.

misschien een stomme vraag, maar is het geen probleem als de luchtdruk min of meer gevangen blijft in zo’n relatief kleine ruimte?

k ben ook niet zo erg thuis in het car audio gebeuren…

gaat trouwens om een 600w rms dubbelspoels sub op een 700w rms monoblock, geen idee of het genoeg power heeft om naar de cabine te kunnen blazen. :)

manta19sr

achterdebank zit alleen nog een stalen kruis met daaraan je tank bevestigd er is geneog ruimte lucht tussen beide ruimtes!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.