Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Subwoofer i.p.v reservewiel!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
31 maart 2010 om 18:05 #17219417
Zoals de titel al zegt ben ik van plan om die grote kist uit men kofferbak weg te halen en daar voor in de plaats een subwoofer te maken op de plaats waar het reserve wiel ligt!
heeft iemand dit al een keer gedaan? of heeft iemand tips! graag !!
heb zelf wel het een en ander bedacht, ik wil met mdf een constructie maken die op de boden van men kofferbak ligt en dan waar de subwoofer zit een plexiplaat maken! en dan rond de sub goed afkitten!
maar tips zijn altijd welkom! en mocht iemand er toevallig foto’s van hebben! post ze maar!! :kewlpics
31 maart 2010 om 18:31 #17649866Dan zou je toch een free air sub moeten hebben…
31 maart 2010 om 19:20 #17649867@nee masta das niet waar
@topicstarter bij hifimotive hebben ze die kisten en bij pim tensen zelfs kant en klaar ik heb het ook wel eens gedaan reserve wiel beugel wegslijpen in de bak fleece deken en deze door drenken met epoxy en dan daarna glasvezel matten voor de verstevingen ik raad je wel aan dit buiten te doen en je auto open te zetten want het meurt ongeloofelijk hard.
Makkelijkste is kant en klare kist.
Mooieste met epoxy.
Bedenk wel dat je handschoenen nodig hebt en goed masker want die zooi is schadelijk voor je gezondheid als het moet uitharden.
1 april 2010 om 08:17 #17649868Voordat je die fleece deken erin legt wel eerst de komplete bodem met tape beplakken anders krijg je die geployde vorm er nooit meer uit.
Persoonlijk zou ik voor een sub kist geen fleecse deken nemen maar direkt met kleinere matten aan de gang gaan. Beter te lamineren, krijgt geen vouwen en sterker.
Fleece dekens zijn goed voor afdekplaten en andere bolle vormen te creeeren, voor holle vormen zijn matten beter.Juiste volgorde is.
Antidreunmatten erin leggen zodat je de uiteindelijke vorm hebt.
Alles aftapen met schildestape, brede werkt sneller, 2 lagen kruislings over elkaar.
Met Glasvezelmatten en poly hars de kist maken in de reservewielbak. Meerdere lagen maken hem sterker.
Hierdoor heb je alle ruimte maximaal benut voor een groter volume, beter dan een MDF kist.
Volume kun je nameten door je polybak nadat hij uitgehard is met maatbekers water uit te vullen. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.