subwoofer doet het niet meer, versterker in protect??

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie subwoofer doet het niet meer, versterker in protect??

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Thijsje
    Deelnemer

hey

heb een poosje terug subwoofer en versterker in mn wagentje gemaakt, paar weken helemaal dik voor elkaar.
      tot donderdag avond, was al donker, en op een gegeven moment schakelde ik mijn verlichting over naar groot licht..
      alleen toen ik dat deed, viel de radio uit, en ging vanzelf weer aan.. alleen nu doet mijn subwoofer het niet meer!

na enig onderzoek ontdekt dat bij de versterker het tulpstekkertje kapot is. het centreerpennetje is het metaal van af. (je ziet het plastic oid nog wel)
      dus een nieuwe audio kabel gehaald. alleen geen verandering…

de versterker brand het rode lampje : protect.
      verder zou ik niet weten wat er mis zou kunnen zijn, aangezien alles goed aangesloten is…

weet iemand wat meer te vertellen?

Roelof

Ontkoppel eerst de woofer om te zien als de protect melding verdwijnt, indien zo moet je even een andere speaker proberen.

Dan is het aan te raden om je massa goed na te lopen, als door een kapotte audiokabel dit ineens optreedt zou ik bijna denken dat de massa niet helemaal in orde is geweest en de massa voor een deel over je audiokabel is gegaan.

vectra-roels

kan heel goed zijn dat je eindtrp is overleden. Dit kan namelijk gebeuren als je audiokabel niet goed aan is gesloten

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.