Forumindex › Forums › Techniek › C20ne/seh (2.0 8v) › Subaru td04 turbo
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
21 januari 2013 om 08:22 #17254663
Sinds kort ben ik in het bezit van een td04 turbo die ik op mijn c20ne ga bouwen..
Nu is alleen mijn vraag: Waar dienen al de aansluitingen voor op de turbo?Je zult wel denken, raar, je gaat een td04 aanschaffen maar hebt nog niet echt een idee
van hoe of wat, dat klopt, maar moet zeggen dat ik niet had verwacht dat er meer dan 2 slang/leiding aansluitingen op zouden zitten. Heb al op google gezocht naar plaatjes van een gemonteerde, maar is niet echt duidelijk hoe de aansluitingen zittten. Dus heb toch maar de knoop doorgehakt het te vragen.Mocht iemand mij kunnen helpen, graag! ;)
De td04:
:jerry
21 januari 2013 om 08:30 #18098142meer foto’s zijn altijd handig :P
maar zoiezo olie in en olie uit.. en daarnaast water in en uit.
die met die knijpklemmmen is zoals ik het zie je olie
21 januari 2013 om 08:48 #18098143Haha, ja ik weet het, sorry, maar veel onhandige foto’s op google. king:
Freek heeft ook dit type turbo gebruikt maar die heeft hij ook niet watergekoeld, alleen oliegekoelt,
dus kan je die gewoon afdoppen op een of andere manier denk?
:thumb
21 januari 2013 om 09:17 #18098144kun je afdoppen, of lekker open laten
had zelf geen td04 genomen maar een t3
zijn kant en klare spruitstukken voor21 januari 2013 om 16:56 #18098145Ik zou wel de waterkoeling erbij aansluiten.
Stelt niet zo heel veel voor om dat aan te sluiten. Een beetje slang en klaar.Heb hier ook nog diverse turbo’s liggen voor projecten.
21 januari 2013 om 18:47 #18098146Ik heb de waterslangen wel aangesloten ;)
Kijk maar in mijn topic op het corsa A forum :)
http://corsaa.forum2go.nl/drag-race-circuit-hok-a1-corsa-project-t802-315.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Als je het topic hebt bekeken (gelezen) en er zijn nog vragen, dan kan ik die wel beantwoorden.
10 februari 2013 om 20:54 #18098147Ik rij met een subaru cross maar dan met een TD05 turbo.
Best dat je ze waterkoeld, is er ook gewoon voor gemaakt he.
Dus die “ijzeren” leidingen zijn de waterkoeling en bovenop het ijzeren “verroeste” gedeelte tussen de in en uitlaat zit
een banjobout voor oliesmering.
De dikke darm die naar onder gaat de carter terug in.10 februari 2013 om 21:05 #18098148Thanks ;)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.