Forumindex › Forums › Overige › Even voorstellen dit ben ik › Subarrator stelt zich even voor
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
13 juli 2011 om 21:57 #17240230
Hallo, mijn naam is Pieter. Ik ben 34 jaar oud, woon in Oss, ben als beroep autopoetser en ben denk ik al vanaf mijn geboorte een autofreak.
Ik ben nooit erg merkvast geweest. In het verleden heb ik auto’s als Lada, Lancia, Citroën, Volvo, Mazda, Ford, Subaru en zelfs een Mercedes gehad. Nog nooit een Opel. Tot vandaag. Hiervoor had ik een Subaru Legacy 2.0 AWD stationwagon uit 1995. Krijgertje van mijn broer. Ik blij…niet dus. Om de 350 km moest er weer 65 liter peut in. Daarbij woog het bakbeest een dikke 1280 kg. Na 4 weken was ik hem beu en heb hem aan de eerste de beste liefhebber verkocht die de boxermotor!!! nu gaat inbouwen in een VW busje. Voor de Soeb had ik een Mercedes-Benz A-klasse. Ook een krijgertje van mijn vader. Die heb ik helaas door omstandigheden moeten verkopen…anders had ik hem echt nooit weggedaan.
Toen kwamen we bij Opel uit. Als ik tegen mijn vrienden zeg dat ik een Opel heb gekocht zal ik niet meer door ze serieus worden genomen. Toch is het zo…ik aan de Opel. Voor 350 euro heb ik vandaag ongezien een Corsatje gekocht. Het is een A-Corsa, donkergrijs en er zit een deukje in….dat is alles wat ik nu weet over die auto. Morgenmiddag ga ik hem ophalen. Ik heb hem gekocht van een monteur die op mijn werk geregeld wat klusjes doet…en om die reden heb ik wel het volste vertrouwen erin. Het is dat ik de komende tijd dringend een auto nodig zal hebben. Normaal leen ik wel een auto van familie of van mijn vriendin. En ik woon 5 minuten fietsen van mijn werk. Dus had ik nooit een auto nodig.
15 Jaar geleden heb ik een blauwe maandag een monteursopleiding gedaan aan het KWI college in Den Bosch. Een van de leraren zorgde voor aanvoer van sleutelwagens. Dat waren over het algemeen D-Kadetten. Daar heb ik nog steeds leuke herinneringen aan. Lekkere simpele techniek. Later heb ik wat uurtjes samen met een maat flink gesleuteld aan zijn E-Kadett 1.2. Kwam nooit meer goed zeiden ze toen over die wagen….anno 2011 rijdt het gebakje nog steeds :D
Ik zal morgen als ik de auto heb opgehaald wat foto’s ervan maken en alvast wat meer erover vertellen. Zin heb ik er wel weer in.
15 juli 2011 om 07:02 #17906599welkom hier :thumb
25 juli 2011 om 16:31 #17906600Van harte welkom op dit forum !!
Voor het plaatsen van foto’s en een avatar verwijs ik je graag naar het volgende topic:http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=78&t=139209″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Hartelijke groet, Rik
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.