Stuurwielbediening voorbewerkt??

Forumindex Forums Modellen Astra Stuurwielbediening voorbewerkt??

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Astra1.6sport

Dag heren…

Ik heb laatst mijn originele stuur zonder stuurwielbediening ingeruild voor een Irmscher stuur met stuurwiel bediening,
      mijn vraag is, is mijn astra sport ’00 voorbewerkt hiervoor ?? ik weet wel dat ik een andere sleepring erop moet zetten maar de bekabeling, is dat voorbewerkt? ik heb wel bij de radio ruimte een 3e stekker gezien wat op een iso stekker lijkt maar ongebruikt is. bruin/wit en bruin nog wat geloof dat er 4/5 kabels aan zitten.

Alvast bedankt :D

Gr

robert_corsa

sleepring plaatsen (astra g of zafira) en een adapter kopen van het merk van je radio. interface heet dat ding geloof ik.

die interface sluit je aan op je orginele radio isostekker. en je radio zelf sluit je weer aan op je interface.
        daarnaast zit er bij de interface een 3.5mm plug stekker (koptelefoon plug), die moet je rechtstreeks op je radio aan sluiten.
        zo zit het bij mijn alpine

succes

Astra1.6sport

oke bedankt :thumb , heb een pioneer avh3200bt kunnen fixen en mijn middenconsole omgebouwd tot dubbeldin, moet ff bij mediamarkt langsgaan om die interface te halen. bedankt voor de snelle reactie:) zal er aan beginnen alsk mijn elektrische ramen heb gedaan. :D

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.