Stuurwielbediening voor Vectra 1998 >> JVC KD-G631

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Stuurwielbediening voor Vectra 1998 >> JVC KD-G631

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17237389
    PimSpanjers
      Lid sinds:
      27 May 2011

      Ik heb voor deze vakantie een en wellicht daarna een vectra hatchback uit 1998 gekocht.
      Hier zit stuurwielbediening op voor de radio.
      Echter moet hier een adapter tussen. Deze kosten ongeveer 80 á 90 euro.
      Dat vind ik zonde, zeker omdat ik nog niet zeker weet dat ik deze auto ga houden.
      Daarom ben ik nu de zoektocht begonnen naar een tweedehands stuurwieladapter..
      Heeft iemand deze toevallig beschiktbaar?

      Gr. Pim

      #17875773
      sw_reijnders
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 October 2005

        je kunt op ebay of marktplaats kijken

        of je zet er een originele radio in (cdr500 ofzo), dan werkt het ook :)

        #17875774
        PimSpanjers
          Lid sinds:
          27 May 2011

          Jah op marktplaats heb ik al gekeken. Het liefste gebruik ik natuurlijk mijn jvc want die ondersteund mp3-cd en usb sticks..
          Dacht mischien zijn er op dit formum mensen die er een hebben.. je weet nooit ;)

          #17875775
          sw_reijnders
          Deelnemer
            Lid sinds:
            27 October 2005

            idd ik had er wel een, maar zeg een maandje of 2 terug was iemand je voor om het te vragen ;)

            #17875776
            PimSpanjers
              Lid sinds:
              27 May 2011

              Ik heb dit onderwerp al een tijdje geleden geopend, echter heb ik toen net misgegrepen. Daarom blaas ik nog een keer nieuw leven in. De vraag >> Wie heeft er toevallig nog een stuurwielbedienings interface voor de opel vectra en de JVC KD-G631?

              #17875777
              derartz
              Deelnemer
                Lid sinds:
                27 January 2011

                @PimSpanjers wrote:

                Ik heb dit onderwerp al een tijdje geleden geopend, echter heb ik toen net misgegrepen. Daarom blaas ik nog een keer nieuw leven in. De vraag >> Wie heeft er toevallig nog een stuurwielbedienings interface voor de opel vectra en de JVC KD-G631?

                op carmedia.nl verkopen ze dat spul.
                ik heb dat voor m’n Pioneer 8200BT icm stuurwiel bedieningook gedaan. werkt perfekt.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.