Stuurwielbediening interface Opel Astra H

Forumindex Forums Modellen Astra Stuurwielbediening interface Opel Astra H

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Fullgrymm
    Deelnemer

<p style=”text-align: left;”>Beste forumleden,</p>
      Ik wil de standaard radio in mijn Astra H (CD30 systeem) vervangen door een dubbel DIN radio met Bluetooth, Mirrorlink etc. zodat ik mijn telefoon functies ook op het scherm van de radio kan gebruiken. Nu kwam ik erachter dat ik ook een interface nodig heb om de stuurwielbediening te kunnen blijven gebruiken na installatie van een aftermarket radio. De interfaces die ik online vind voor de Astra H kosten rond de 95-100 euro, terwijl die voor de Astra G maar de helft van dat bedrag kosten. Volgens een collega – die aardig technisch onderlegd is, en ik niet echt haha – zou dit ook gewoon op de Astra H moeten werken, maar ik vraag me af of dit echt zo is? Steek het prijsverschil natuurlijk liever in de radio dan in een kastje wat ik erachter weg stop…

Max Stulen
      Deelnemer

Waarom koop je niet een dubbeldin andrpid radio met canbus? Dan is het plug en play en werkt je stuur besturing ook nog gewoon, kan je dan zelfs apple en android car play op gebruiken….. :) heb ik zelf er ook in gezet.

sggs
        Deelnemer

Yup, zelfde hier. Android radio gekocht welke specifiek voor de Astra H is en daar zit gewoon een canbus decoder bij waardoor je je stuurbediening gewoon kan blijven gebruiken en ook werkt icm met de Android radio.

speedrazorr
          Deelnemer

Hallo,

Iemand hier een idee hoe je stuurknoppen werkend krijg?

Auto had geen stuurwiel met knoppen

Ik heb er zelf een stuurwiel met knoppen ingezet lampjes branden wel van de knopjes maar geen functie

Met vriendelijke groet

Michel

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.