stuurwielbediening…

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie stuurwielbediening…

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Brinx

heb dit topic ook in corsa gedeelte lopen…helaas daar nog geen reacties…misschien hier wel??

Hoi,

ik heb een corsa D en daar heb ik een andere radio ingebouwt (2 din van kenwood) daar heb ik ook een stuurwieladapter bij gekocht zodat ik mijn stuurwielbediening kan blijven gebruiken. Alleen nu twijfel ik hoe ik hem aan moet sluiten. Want op de lead-kabel zit een steekaansluiting en een gewone ronde stekker. Die steekkabel heb ik op de radio aangesloten, alleen waar moet die ronde stekker op? Of is het 1 van de beide moet aangesloten zijn ? Hier is een link van het plaatje. (ik krijg hem niet als hyperlink, steeds een foutmelding met posten)

http://www.mbcarshop.nl/stuurwielbedienings-lead-s/1783-mb-kenwood-lead.html

Brinx

iemand?

Powercorsa

Volgens mij klopt er iets niet.

Heb je alleen de kabel of ook een kastje??

Heb hebt namelijk een vertaalkastje tussen de radio en je stuurwielbediening nodig, deze kan je nooit zo rechtstreeks koppelen ;)

Zie hier:
          http://www.kenwood.be/nl/support/car/oem_srwc/#opel

Klopt dat je het plaatje niet rechtstreeks kan linken, een een flash animatie ;)

Brinx

Hey, ik heb het kasje wel, alleen deze lead gaat naar de radio, en het kastje naar de orginele radio stekker ;)

maar ik heb kenwood een mailtje gestuurd..en die zeiden dat ik idd een stekker overhou…dus alles is wel goed aangesloten, binnenkort ff afspraak maken bij de dealer om hem te installeren via tech2

Powercorsa

Mooi dat het opgelost is ;)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.