Stuurslot werkt niet meer

Forumindex Forums Modellen Calibra Stuurslot werkt niet meer

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    MoiInActie
    Deelnemer

Beste mensen,

Een paar dagen terug merkte ik op het werk ineens, bij het uitzetten van de auto, dat het stuur niet meer in het stuurslot valt. Ik ben er ‘s avonds gewoon mee naar huis gereden, nergens last van gehad, maar ook thuis aangekomen wilde hij niet in het stuurslot. Later nog even geprobeerd er wat aan te rammelen, druppeltje WD40 in het slot gespoten maar dit hielp niet.

Nu vroeg ik mij af: kan dit kwaad en/of is het gevaarlijk om er nu mee te rijden? Dit in de zin van “niet dat hij dadelijk onder het rijden ineens in het stuurslot valt”.

Bvd.

Maurice89
      Deelnemer

Oftewel even je contact slot er uit halen en eens bekijken hoe en wat, lijkt me geen veilig gevoel

MoiInActie
        Deelnemer

Dat staat op de planning, als in ik heb de monteur waar ik mijn auto laat onderhouden al een mailtje gestuurd. Zelf ben ik niet zo van het knutselen aan de auto dus vandaar.

Sjors-V6

Persoonlijk ? Ik zou er geen meter meer mee rijden totdat je de oorzaak gevonden hebt !

Wat Maurice ook al zegt, even uit elkaar halen :thumb

nielss

Hmmm dat test ik eigenlijk nooit. …….

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.