Stuurhuis vectra b v6 lek …. vervangen

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Stuurhuis vectra b v6 lek …. vervangen

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Noordpoolgsi
    Deelnemer

Is het vervangen nog een beetje te doen van het stuurhuis van een vectra b2 x25xe ?
      Is een wartel lek wie op het stuurhuis komt af stuurbekrachtiggings niveau potje :wtf .

Af en toe brand het TC lampje ook , heeft dit een betekenis i.v.m. bovenstaande ?

:cry

usbstick
      Deelnemer

Wat is er lek aan de wartel? Nieuwe ringetjes tussen zou kunnen helpen.. de keering bovenop wil wel eens lek gaan,die is overigens niet zomaar even te vervangen, dan moet het subframe eronder vandaan,zelfde geld als je het stuurhuis wil vervangen, dan kan je beter de hele motor er even uithalen..

Verstuurd vanaf mijn Q10 met Tapatalk

Noordpoolgsi
        Deelnemer

hmm oke had al zo’n vermoeden dat de 2,5 verwisseld ging worden voor een 3.0 :jerry

Ja ringetje tussen de wartel zou ik ook doen ma je komt bij de achterste zo verrekte lastig bij ! :(

usbstick
          Deelnemer

Ja das echt een klote plek waar dat ding zit,ja ik twijfel ook om een 3 liter erin te leggen..

Verstuurd vanaf mijn Q10 met Tapatalk

Noordpoolgsi
            Deelnemer

Zal morgen eens een foto maken van de plek waar die lekt :argue

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.