stuurhuis d/e kadett, verschil omwentelingen link en rechts

Forumindex Forums Modellen Kadett stuurhuis d/e kadett, verschil omwentelingen link en rechts

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    tijs
    Deelnemer

mijn stuurhuis is wat vreemd… of me stuur stangen zijn verkeerd ofzo..

ik kan mijn stuur vanuit dat de wielen recht staan 1,5x naar rechts draaien, en 2,5 keer naar links?
      opzich haal ik alle bochten prima, rijd er al een jaar mee op deze manier.. (alleen van 1 kant uit achteruit in parkeren is wat lastiger)
      maar we kwamen er gister achter tijdens het monteren van een ander stuur…

ik heb een d kadett, maar of het het orignele stuurhuis is, geen idee, de auto zit vol met e kadett onderdelen van eerdere eigenaren, dus dat zou me ook niets verbazen.

het lijkt alsof de stuurstang eruit is geweest, en er op een verkeerd punt terug is ingezet, maar dan zouden de stuurstangen ook weer verkeerd staan/zijn..

weet iemand de lengtes van de stuurstangen? zijn die gelijk links/rechts? of wat hier aan de houd zou kunnen zijn?

Marthveld

Hoi Tijs,

Stuur in de goede stand zetten 2xlinks en 2x rechts,dan een goede vierwieluitlining moet de klus klaren.
        als we enig nut kunnen zin hoor ik het graag van je!!
        wi hebben een Autobedrijf in Hardinxveld, met een aantal monteurs die echt Opel gek zijn.die vinden het nog heeerlijk om
        aan deze types te werken.zelf hebben ze ook diverse manta´s ed.
        ik hoor het graag van je,Martin

jblfreak
        Deelnemer

neem aan dat dit garage bedrijf van lopik is ??

Marthveld

@jblfreak wrote:

neem aan dat dit garage bedrijf van lopik is ??

Klopt, bekend bij je?

Met vriendelijke groeten,Martin

tijs
            Deelnemer

dat is het probleem dus, hij kan geen 2x rond naar rechts, en als dat bij gesteld zou moeten worden op de stuurstangen, dan kan deze niet volgende meer verstelt worden, daarom denk ik dat er in elk geval een verkeerde stuurstang op zit.

maar die garage is veel te ver uit de buurt, haal hier wel een keer een compleet stuurhuis van de sloop bij eentje waar het gewoon goed werkt.

uitlijnen kunnen ze hier gelukkig ook wel ;)

Marthveld

Hoi Tijs,

Daar heb je helemaaal gelijk in ,het is wel slim om de spoorstangen van te voren goed gangbaar te maken voordat je alles monteerd.Dat maakt het uitlijnen een heel stuk makkelijker.Dez kunnen namelijk flink vast zitten!Veel succes hoor.

Groeten,Martin

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.