stuurbekrachtiging bromd

Forumindex Forums Modellen Corsa stuurbekrachtiging bromd

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    .357 magnum

Mijn stuurbekrachtiging van mijn corsa c 1.0 bromt.

Wat wel op valt is dat als je maar weinig gebruikers aan heb, het gebrom beduidend minder is.

Dus hoe hoger de stroom, hoe minder gebrom.

Boordspanning met alle gebruikers aan is 13,7 v.

Wat ook opvalt dat de boordspanning niet constant is.
      Ik meet duidelijk een spanningsval.

Bij stationair toerental zie je duidelijk dat de binnenverlichting als de koplampen op bepaalde momenten effen afzwakken qua lichtsterkte.

Is de stuurbekrachtigingsmotor kapot, of toch iets met de dynamo?

john

Famempeters

ik denk iets met de dynamo ..als je stuurbekrachtiging op peil is met olie en goed werkt moet je het elders zoeken .

even voor de goede orde heb je een snaar aangedreven pomp of een elektrische pomp .

mijn snaar aan gedreven pomp bromt bij een heel laag toeren lat ook heeft ie er meer moeite mee is ook vrij normaal vind ik .

de elktriche pomp is meen ik altijd vol aan wezig zodra de wagen loopt is meen ik niet toerenltal afhankelijk dus dan zou de stroom voor ziening te zwak kunnen zijn ??of een massa probleem komt helaas heel vaak voor.

trek eens een extra massa van je blok naar de carrosserie . wil wel helpen heb ik bij mijn Vectra ook gedaan met wat rare elektrisch dingen en na de massa voor ziening al 2 jaar geen last meer .

Bert

Bert

.357 magnum

Het is een electrische bekrachtiging.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.