Stuurbekleding voor me astra

Forumindex Forums Modellen Astra Stuurbekleding voor me astra

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Duijmpje

Ik heb bij halfords stuurbekleding gekocht voor me astra zodat ik me klauwen niet verbrand nu in de zomer.
      Nu hoorde ik onlangs dat dit onveilig was in verband met dat de hoes kan uitzetten als hij warm word.
      Klopt dit of maak ik me teveel zorgen ?
      het gaat om dit product: http://www.halfords.nl/shop/auto-accessoires/autostyling/205087″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Bij voorbaat dank,

Duijmpje

Juffer1
      Deelnemer

Volgens mij niks om je zorgen over te maken.
        Belangrijkste is dat de scheurranden van de airbag vrijblijven, en zo te zien gaat dat bij deze hoes geen probleem zijn.

Enige “nadeel” wat ik me kan voorstellen is dat het stuur makkelijk in de hoes kan draaien, oftewel : de hoes draait wel maar het stuur niet.Zolang je netjes met 2 handen stuurt zou dat volgens mij geen probleem moeten opleveren.

DarkNL08
        Deelnemer

Klopt, kan gevaarlijk zijn!

Jij stuurt naar rechts, maar stuurt alleen de ‘hoes’… Wel opletten dus!

Duijmpje

ja dat dacht ik dus ook maar tot nu toe zit hij lekker strak en schuift hij nog niet. ik denk er wel aan om vislijn erin te naaien zodat hij dichter op het stuurzit
            en dat hij ook om het stuurframe heen word genaait zodat hij niet kan verschuiven

DarkNL08
            Deelnemer

Het is vooral als je het stuur (door de stuurbekrachtiging) na bijv. een bocht uit je handen laat “glijden”.
              Je maakt dan ineens een zwieper naar die kant.. Echt oppassen!

Het is ook na een tijdje dat hij losser komt te zitten.

Heb zo’n zelfde WRC hoes gehad, en na 2 maanden weer in de schuur gelegd…

Baas J.
              Deelnemer

beter gewoon ander stuur erin :)

xladage
                Deelnemer

Ja en nee.
                  het klopt inderdaad dat de hoes kan draaien en het stuur dan recht blijft.
                  Ik heb het ook al eens gehoord, en met van dr crappie dingen kan dat ook zeker gebeuren.
                  Ik had in mijn golf zo’n zelfde hoes als jij, en die zat zo rete strak, dat het met geen mogelijkheid los van het stuur kon komen.
                  Oftewel, kijk even hoe strak het zit, als je ook maar enigzins het idee hebt dat er beweging of “lucht” tussen te krijgen is, zou ik het er af halen

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.