stuur komt niet lekker terug uit een bocht

Forumindex Forums Modellen Omega stuur komt niet lekker terug uit een bocht

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Nitrofreak

hey peeps,net mn auto opgehaalt vanaf de banden service er zitten nu 4 nieuwe bandjes onder:-)
      alleen als ik uit een bocht kom ,komt mn stuur niet lekker vanzelf terugen ik voel ook dat het stuur een beetje
      uit je handen word geslagen als ik een hobbel neem,het maakt niet uit of ik dan recht tyd of in een bocht ben,
      ik voel het bij beide:-(iemand enig idee wat dit kan zijn??

Greetz kevin

Botho
      Deelnemer

had je dat gevoel ook al voor de banden service?? ( het is toch niet die banden service tegenover de Hak hé?) Je weet wel… die bij de haan tankstation???

Nitrofreak

origineel gepost door Botho
          had je dat gevoel ook al voor de banden service?? ( het is toch niet die banden service tegenover de Hak hé?) Je weet wel… die bij de haan tankstation???

nee ben naar De Jong banden service geweest,krijgt mn vrouwtje altyd korting,ik had dit gevoel trouwens ook met de andere velgen die er onder zaten

CarloAstra
          Deelnemer

laat je auto eens uitlijnen in mijn ogen is die zo nerveus door verkeerde sporing aan de voorkant

Nitrofreak

origineel gepost door CarloAstra
              laat je auto eens uitlijnen in mijn ogen is die zo nerveus door verkeerde sporing aan de voorkant

hij is net uitgelijnt en banden uiteraard gebalanceert:P
              kom net van de Banden zaak af,

Botho
              Deelnemer

Is hij verlaagd of heeft hij schroefveren??? Misschien verkeerd caster??

Nitrofreak

origineel gepost door Botho
                  Is hij verlaagd of heeft hij schroefveren??? Misschien verkeerd caster??

nee hijs niet verlaagd en of hij schroef veren heeft zou ik niet weten:-)
                  ik weet al helemaal niet wat een caster is:P,iemand heeft me wel verteld dat het mischien iets met draagarm rubbers kan zijn
                  ik wacht gewoon even de reacties af en bel van de week wel even naar de het bedrijf waar die vandaan komt,zal heus wel goed komen dan

arjontje
                  Deelnemer

Laat je stuurkogels en fuseekogels eens nakijken.
                    Bij mijn pa sloeg ook het stuur uit de hand bij slecht wegdek.
                    Daar waren de stuurkogels kapot.

Dat het stuur niet terug komt, heeft vaak met de fuseekogels te maken.

Nitrofreak

origineel gepost door arjontje
                      Laat je stuurkogels en fuseekogels eens nakijken.
                      Bij mijn pa sloeg ook het stuur uit de hand bij slecht wegdek.
                      Daar waren de stuurkogels kapot.

Dat het stuur niet terug komt, heeft vaak met de fuseekogels te maken.

ok bedankt voor de info,ik neem t ff allemaal op en zal het doorgeven aan het bedrijf:-)

johan1981
                      Deelnemer

Draagarmrubbers!

Vast en zeker, mijn stuur sloeg ook uit mijn handen bij stevig remmen en over hobbels in de weg.

Vandaag nieuwe ORIGINELE rubbers in de auto gezet, auto ken je nu niet weer, rijdt weer als nieuw!

Tip: Koop geen imitatierubbers, want die zijn snel slap, ik had ook imitatie, die hebben er nog geen jaar in gezeten. Vandaag de imitaties eruit gehaald, je kon ze met de hand bewegen! Ook viel een rubber er in stukken uit.

Setje originele rubbers kosten me 137euro excl. montage. Mijn zwager kan ze persen dus daarom hoefde ik niet naar de VOD.

Succes ermee!

Nitrofreak

goed nieuws,probleem word opgelost en was idd de draag arm rubbers.
                          alleen heeft het wel wat moeite gekost om de monteur te overtuigen voordat hij wou beginnen,
                          aangezien ik alles al had besproken met de verkoper,maar die was momenteel onberijkbaar
                          dus door slechte interne cominucatie deed deze monteur zo lastig,beetje jammer .
                          hij kwam al direct met het antwoord van”ja maar dr zitten nu andere velgen en onder en bla bla bla en dat is het probleem,
                          dat ze te groot en te breed waren en niet orgineel, blijkbaar is deze monteur erg overwerkt geweest
                          aangezien zn reactie,vond t ook wel leuk wat hij over de velgen zei,lol 17 inch 235 te hoog en te breed
                          en niet orgineel!!! haha,maar toch bij het testen kwam hij tot de conlusie dat ik(wij) toch gelijk had
                          en het van de rubbers kwam,ik had vandaag mn auto kunne ophalen met imitatie rubbers,
                          maar ik had gister met de verkoper al afgesproken dat er orginele in kwamen dus moet ik daar
                          helaas 1 dag op wachten,maarja maak me niet uit als het maar goed is en hoop dat mn navigatie goed werkt ,
                          die moest ik nog ophalen want die was ter reperatie de deur uit geweest want die las geen cd meer.
                          dit was wel bekend toen ik hem kocht en was ook 1 van de afspraken die we hadden dat de navi en de rollo werden gerepareed.
                          dit hebben ze ook netjes gedaan en al met al ben ik nog steeds een tevreden klant:-)

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.